Alla inlägg under augusti 2010

Av Lisa - 24 augusti 2010 09:00

Ute regnar det. Jag sitter i sängen, lyssnar på marie fredriksson "tro". Dricker te. Tänker.


Idag skall jag bege mig själv ner mot Ikea. Måste sysselsätta mig och inte vara hemma för mycket. På morgonen går det bra men på eftermiddagarna/kvällarna är det värre. Så jag skall försöka komma iväg vid lunch-tid. Ikväll väntar träning på gymmet. Får se hur detta går.


 

Av Lisa - 24 augusti 2010 08:30


Av Lisa - 24 augusti 2010 00:15


Grubblar. Och grubblar. Vill verkligen ha någon som tycker om mig nu. Varför vill ingen kille ha mig? Vad gör jag för fel? Är jag så jävla ful??? Vill kunna känna mig speciell och älskad. Uppskattad och inte bara av päronen. Men sådant är livet. Det kanske inte är meningen att jag skall få uppleva kärlek igen?! Jag orkar snart inte mer. Gör bara bort mig på vägen. Letar och letar och letar. Dricker och dricker. Kul för stunden men ej hållbart i längden. Det tar bara ännu mer på självförtroendet. Känns så hopplöst att festa och anordna fester när folk verkligen inte bryr sig ett skit om mig ändå.. För så fort jag säger vad jag vill, oftast gå ut, så tittar de flesta bara på mig. SOm om jag vore helt dum i huvudet. Och ja, jag vill gå ut. För då kanske jag träffar någon. Är det så konstigt att känna så? Jag är fan 24 år gammal och har typ aldrig haft ett riktigt förhållande. Hur misslyckat känns inte det då elle? Ful som en gris.


Ute blåser det och regnar. Riktigt skitväder. Ska nog göra mig lite te . Kanske blir trött av det och somnar tillslut. Hoppas på det.

Av Lisa - 23 augusti 2010 23:54

Klippt mig och blivit nöjd

Ätit lite, inte varit hungrig

Ställde upp och jobbade två timmar

Varit ute och gått

Har mest varit glad


Av Lisa - 23 augusti 2010 20:00

Vet i fasen vart mina hungerkänslor är men borta är dom. Har bara ätit blåbär och keso på hela dagen. Druckit cola light som annars brukar göra mig hungrigare men inte nu tydligen... Men nu väntar kycklingsallad och melon i soffan. Är supernöjd med mitt hår by the way. Viktigt sådant för mig!


Later skater!

Av Lisa - 23 augusti 2010 13:11

skall jag slänga på mig lite smink och dra iväg til frissan. Ikväll blir det nog lite jobb. De ringde förut och hade kris. Annars försöker jag planera mina sista lediga dagar. Vill ha roligt. Kanske ikea imorn. Behöver ha stolar till min matsal. På fredag blir det stan med mamma och shoppa. Något mer förslag man kan göra som är kul på egen hand? Inga andra är ju lediga nu...


Dagens matschema:


12.45 - minikeso 1 dl, blåbär 1p


16.00 - cola light 0p


20.00 - kyckling, majs sallad 4p


21.00 - keso, blåbär 2p


- promenad 45 minuter

Av Lisa - 23 augusti 2010 10:30

Solen skiner ute. Himlen är helt blå. Inte ett moln. Jag har vaknat till liv nu. Tänker dra på mig joggingskorna och ta en härlig morgonpromenad. Vad skönt det är att må bra!!!

Av Lisa - 23 augusti 2010 08:35

God morgon på er! Nu är jobbet över för min del denna sommar. Känns lite tråkigt. Skolan börjar om en vecka vilket innebär att jag nu skall vara ledig en vecka. Idag står frisörbesök på schemat annars inget så. Tänkte försöka köra lite cola-light diet idag :) som i lördags. Känner inte för att äta massa mat. Men vi får se hur det går när hungern sätter in lite senare.


Vågen idag visade neråt, största viktminskningen under hela sommaren. Lägger upp viktprofil strax!

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards