Alla inlägg under juni 2010

Av Lisa - 30 juni 2010 21:20

Var helt slut när jag kom hem. En del av mig ville möla choklad sista timman på jobbet men jag körde på och glömde av det hela. Nu har jag följt mat-schemat och jag slutar på 19,5 p/ 20p.


Nu har jag kollat twilight igen. Jag vet, jag är knäpp med dessa filmer, besatt :) Men jag älskar dem. Kan bara sitta och kolla på hur vackra alla är, hur vacker filmen egentligen är gjord. För mig är det en väldigt vacker film med oerhört mycket känslor. Det är så jag vill gråta, skratta och rodna på en och samma gång. Måste försöka bli trött igen (pigg som en mört för tillfället), klockan ringer 05.20 Jobb, jobb... Ska slänga på New Moon tror jag! Täcke och kudde i soffan :) 

 

Natti!!! Krams

Av Lisa - 30 juni 2010 12:26

Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men idag är jag inget hungrig. Så himla konstigt, jag som alltid vill äta jämt. Kanske har att göra med att det är väldigt stressigt på jobbet, jag vet inte. Får änna kämpa mig i lunchen, känns som att äter jag inte ordentligt blir jag vrålhungrig sen och då kanske de är kört. Jaja...


Hörs senare, 5 h jobb kvar. Låter inte så mycket men känns som en evighet.

Av Lisa - 30 juni 2010 06:09

I natt har jag sovit bra, TACK, äntligen! Lite trött när jag precis skulle gå upp men nu är jag fit for fight. Lång lång dag på jobbet väntar. Så idag blir det inte så mycket mer som hinner göras.


Dagens matplanering:


06 frukost: gröt, 1 dl lättmjölk (2,5 p)

 

09 fika: 2 grovamackor (4 p)

 

12-13 lunch: kycklinggryta, pasta (6 p)

 

16 fika: frukt

 

19 middag: kyckling, potatis, ketchup (6 p)

 

21 fika: frukt, minikeso 1 dl (1 p)

 

Totalt: 19,5 p

 

Någon läsare som vill lämna sin adress vore jag jätteglad. Älskar att läsa bloggar och vore kul att läsa era!

Av Lisa - 29 juni 2010 20:48

- har jag klippt mig

- solat och badat

- power walkat

- lagat matportioner med nyttig mat

- tvättat


Nöjd!


Nu är det fotboll och Spanien - Portugal. Alla tror på Spanien. Jag säger Portugal :) Fast det ser tufft ut. Spanien pressar portugiserna enormt redan efter 25 minuter. I pausen skall jag fixa "glass". Minikeso och apelsin får det bli ikväll. Mums.


Dagens total: 18 p/ 20 p

Av Lisa - 29 juni 2010 20:32

 

 

Av Lisa - 29 juni 2010 07:21

Idag är jag ledig. Dock ingen vila och ro. Skall strax bege mig utanför dörren och till frisören. Ska bli skönt att få iordning på håret. Jag hatar att inte ha det. Och mitt hår växer så det knakar så nu efter 7 veckor ser det inte klokt ut.

I eftermiddag blir det stranden igen, solen skiner från en klar himmel här. Ingen dis som vi haft de senaste dagarna så jag får passa på. Vet inte hur många soltimmar det kan bli i år med tanke på allt jobb.


Dagens mat:


frukost: gröt, 1 dl lättmjölk, grov macka (4,5 p)

 

lunch: pasta 70 g fullkorn, kycklingfilé, sallad, 2 msk ketchup (6 p)

 

mellis: frukt

 

middag: lasagne (6,5 p)

 

mellis: frukt

Av Lisa - 28 juni 2010 21:44

Kollar igenom twilight och new moon, kan alla repliker utantill men de är ju så bra! På torsdag skall jag gå och se eclipse på bio :)

Efter jobbet blev det lite bad och läsning i solen, skönt och fick mig på andra tankar. Var trött och sur (lågt blodsocker) när jag kom hem från jobbet. En frukt och lite cola light, och jag och mor hade en riktigt trevlig stund på stranden.

Slutar idag på 18,5 p / 20 p.

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards