Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Lisa - 16 augusti 2010 21:04

Vad fan.. Jag är frisk, jag har en kropp som fungerar. jag har världens bästa familj. jag läser, jag har ett jobb. jag har en kanonfin lägenhet. Varför är jag inte glad, nöjd, lycklig?


Just nu är jag så jävla irriterad på grannarna. De vrålar och skriker och låter som de möblerar om hela jävla lägenheten ovanför mig. Känner mig varm också, som att jag håller på att bli sjuk. Ingen ro alls i kroppen. Gaahhh... Hatar detta.


Åker hem till päronen. Pallar inte detta mer.......

Av Lisa - 16 augusti 2010 20:13

Känner mig uttråkad, trött, irriterad i halsen, ensam.


Ska försöka sova för natten. Kul liv

Av Lisa - 16 augusti 2010 17:48

Image and video hosting by TinyPic

Av Lisa - 16 augusti 2010 17:37

Hej på er!


Sovit ett par timmar här. Är inte alls på humör. Ledsen över min vikt. Alltså det är ju bra att jag gått ner men det är så många kilo som skall bort och jag ligger fortfarande på en väldigt hög vikt. Fy fan för mig. Allt detta gör bara att jag vill hetsa. Knäppt..


Nu skall jag strax äta middag. Kanske lugnar ner mig efter det, kanske är hungrig!?!?!


Hörs senare!



Av Lisa - 16 augusti 2010 12:29

Efter helgens bravader så visade vågen ändå neråt idag. Såg att jag inte uppdaterat min viktprofil, antagligen för att jag gick upp lite för någon veckan sedan eller två. Men nu har jag alltså lyckats ta mig förbi 73 gränsen och är nere på lägsta vikt för i år!!


Annars rullar allt på. Jag känner mig ganska så lugn och tillfreds. Ingen stark hunger. Hoppade tom mellanmålet idag.

Jobbet går bra. Jag slutar om ca 2h och då tänker jag försöka sova lite, då klockan ringde 04.45  denna morgon. Sedan är tanken en power walk med mammsen.


Dagens matschema:


gröt, lättmjölk 2,5p


kycklingwook, pasta 4,5p


frukt 0p


lasagne 6p


keso mini 1 dl, blåbär 1p


Totalt: 14p

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards