Alla inlägg den 11 augusti 2010

...

Av Lisa - 11 augusti 2010 19:16

Dagen har mest spenderats i soffan och sängen. Roligare ledig dag har jag väl haft men för stunden känner jag inte för att göra något. Jag är lite le på hela livet. Varförkänner ja så här? Varför ser jag inte fram emot något och framförallt, varför tar jag inte tag i saker och ting??? Har dock tagit mig en härlig powerwalk samt hållt mig under mina 20p. Detär dagens bästa det. Nu skall jag ta en lååång dusch och sedan käka middag och kolla någon film. Hörs imorn!

Av Lisa - 11 augusti 2010 15:59

Av Lisa - 11 augusti 2010 15:56

Sött hårband Steph!

Av Lisa - 11 augusti 2010 10:23

Känns helt sjukt. Vart har denna sommar tagit vägen?! Har äntligen hittat vad jag skall läsa och den nya litteraturlistan är på 15 böcker... OMG! Vill inte. Jobbar tusen gånger hellre och tjänar pengar än att fortsätta leva som en fattig student och bara sitter på arslet och läser och läser... Snacka om att min förbränning kommer tvär-stanna... :(

Av Lisa - 11 augusti 2010 07:30

Med inspiration från Ebbas blogg (grym tjej förövrigt) tänkte jag skriva ner lite tankar som jag har. Eller förhoppningsvis har. Vi får se hur detta går.


1. Vad är viktigast för dig i livet?

Kunna känna glädje ofta, vara omtyckt, min familj, vänner, mitt utseende.


2. Tre egenskaper du har som är bra?

Kan jobba hårt, bra på att köra bil, bra på att vara mors personal shopper.


3. Tre favoritprylar hemma?

Min te-kopp med från NY, mina twilightfilmer och min säng.


4.Tre positiva saker med den här dagen?

Vågen var snäll, jag känner mig pigg, jag är ledig.


5. Vad vill du allra helst göra just nu?

Ta på mig mina gamla kläder i strl 27 och gå runt på stan och shoppa.


6. Vem går du helst och fikar med? Fundera på varför.

Jag gillar inte att gå och fika för då blir man bara sugen på massa gott som man inte borde äta samtidigt som jag skäms inför den jag fikar med av att bara beställa in te. Sen gillar jag inte att bara sitta med någon och liksom tvinags prata. Blir nervös av sånt.

Av Lisa - 11 augusti 2010 07:06

Stormade vågen denna morgon. Vet inte riktigt vad jag hade väntat mig. Ätit en hel drös med ostmackor, massa godis igår, massa alkohol och fyllemat i helgen...


73,8 kg visade den. Jag är glad. Tänk om den stått på 75. Då hade jag nog inte orkat eller velat göra något alls idag. Nu fick jag plötsligt energi igen..



Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards