Alla inlägg under juli 2010

Av Lisa - 31 juli 2010 16:58

Idag är jag så hungrig. Och vet ni vad, min matplanering gick i stöpet för 15 minuter sedan. Kom hem från staden och bara tryckte i mig kakor. Nu skall jag äta mat och ikväll väntar alkohol. FAN!!! Och inte vill jag dricka egentligen. Vill bara krypa ner i soffan. Fan igen!

Av Lisa - 31 juli 2010 12:47

Blir stan med en vän. Ångest för vad jag skall ta på mig. FUCK!!!

Skulle vilja sett ut så här idag, minus skorna;

  


Av Lisa - 31 juli 2010 12:09

Jag somnade om förut. Men det var verkligen jätteskönt. Hunnit med och haft ett fika-besök. Mysigt. Nu skall jag äta lunch då jag är både hungrig och trött och matt i kropp och psyket.


10 - gröt, lättmjölk 2,5p


12 - lasagne 6p


15 - frukt 0p


18 - beroende på om jag skall festa eller inte, antingen middag eller sprit 10p


Vad tråkigt det känns att vara ledig och ändå inte vilja göra något. Blir antagligen sängen eller soffan i strax. Känner mig inte alls på humör idag. Trist! En lördag och allt. Livet borde ju leka!


Av Lisa - 31 juli 2010 05:31

God morgon! Ledig idag ändå slog jag upp ögonen fem i fem. Att kroppen kan vänja sig så och vilja gå upp av sig självt. Det vore en överdrift att säga jag är pigg men jag vill vara pigg, nu. Ligger dock kvar i sängen, tänt ljus och skall surpla i mig en kopp te. Tvättmaskiner är igång och jag peppar mig själv för en morgonpromenad! Känns inget lockande... Somnar hellre om istället... Senare kommer en vän på besök, annars har jag inga större planer för denna dag. Hoppas kunna vila middag. Ikväll blir det kanske fest. Planerna är sådana men jag känner inte alls för det tyvärr. Kanske skiter i det. Samtidigt är det inte så kul att sitta själv här hemma men, ja, vi får se. 


  

Av Lisa - 30 juli 2010 22:03

Av Lisa - 30 juli 2010 21:09

  

Av Lisa - 30 juli 2010 18:39

Nyligen hemkommen efter en lång dag. Konstigt men att börja vid 6 och sluta vid 15 känns kortare än att börja vid 9 och sluta vid 18.


Äter min middag nu då jag är vrålhungrig. Ikväll blir det väldigt lungt. Jag är trött som vanligt. Tråkigt. Men vad skulle jag väl ha gjort? Regnet öser ner fortfarande och vem skulle jag umgåtts med idag?! Tycker till viss den om att sitta själv på kvällen för då kan jag när jag blir sugen äta min keso och blåbär istället för att sitta med andra och vara så sugen på något att man nästan dör. Någon mer som är sådär sugen på något sött på kvällen? Blir soffan, kudde, täcke, massa te och gossip girl. Kan hända att jag ser twilight också :) Nu var det ändå 2 veckor sedan minst sen sist tror jag bestämt :) Kan nog varje replik utantill.

Av Lisa - 30 juli 2010 07:58

Vaknade som vanligt numera strax innan fem men idag börjar jag senare så det var bara att somna om. Har drömt mycket inatt igen, bla. att jag hetsat godis haha.. Nu har jag precis varit ute och gått i regnet och käkat frukost i form av två mackor dagen till ära. Kände att jag behövde lite mer än gröt för att stå mig fram till lunch då morgonfikan inte hinns med idag.


Dagens matschema:


frukost: 2 grova 4p


lunch: lax, potatis 6p


mellis: 1 grov, frukt


middag: kyckling, potatis 4p


mellis: 2 dl minikeso, blåbär 2p


Totalt: 16p/20p


- promenad 50 minuter 

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards