Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Lisa - 9 augusti 2010 18:07

Hej hej hallå!


Sitter för stunden med fötterna i varmt vatten. Fotbad och fovård a la mammsen. Trött efter en lång dag. Men mycket har jag hunnit. Äs gick bra. Gillar min behandlare. Träffade henne senast i januari då jag blev friskförklarad från bulimi efter behandling i 1,5 år.Vi skall ses typ varannan vecka nu i höst och jobba med mitt självfötroende och självkänsla. Det känns bra!Så får vi se vart det leder. Men som hon sa är det ju inte konstigt jag är så trött när jag faktiskt har läst heltid hela året och jobbat heltid hela sommaren. Sedan när man är deppig och anklagar sig själv för misslyckande hela tiden, blir man ju inte pigg heller. Det tar ju på krafterna att hela tiden vara besviken på sig själv.


Efter mitt fotbad skall jag lägga mig :), mysa och se twiligt. Sedan sova tidigt. Älskar sängen!



Av Lisa - 9 augusti 2010 05:22

Sovit som en gris. Men längtar ändå bara hem till sängen igen. Om 12 h kanske jag kan få sova vidare. För ovanlighetens skull är jag inte hungrig denna morgon. Känns mycket underligt. Hoppar frullen och kör på i 3h jobb nu innan äs-m. väntar. Sedan blir det hem, lunch och ännu mera jobb. Får jobba över tror jag eftersom jag är borta förmiddagen.


Hörs senare söta n!

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards