Alla inlägg under augusti 2010

Av Lisa - 30 augusti 2010 18:44

Fan. Mår inte bra alls. Sötsugen, rastlös och hetssugen... Fan... Och denna jävla skola. Sitta stilla inomhus och bara lyssna. Får panik.. Gahhhh. Orka med detta då elle... Börjar snart gråta av frustatrion.

Av Lisa - 30 augusti 2010 15:46

Jätte tråkig dag i skolan. Humöret är inget vidare just nu.Trött och grinig. Men skall tvinga mig ut på en promenad här nu. Blää.. Hörs ikväll!

Av Lisa - 30 augusti 2010 07:18

God morgon!


Sovit gott hos föräldrarna. Nu sitter jag hemma hos mig och gör mig iordning, ska käka frulle och sen bege mig mot skolan. Solen skiner ute, löften är hög. Hösten gör sig påmind. Känns skönt, bra och lugnande. Annars vet jag inte riktigt hur jag mår.


1 vecka ledigt var väl inte kanske min grej. Att tänka på varje gång jag bara vill vara hemma och ledig. Jag mår inte bättre av det! Så att jobba så mycket som jag gjort i sommar har nog bara varit bra för mig. Nu väntar nya utmaningar då min läsning innebär mycket plugg själv, hemma.


Dagens matschema:


keso 1 dl mini, blåbär 1p


lunch: pasta, köttfärssås 7p


mellis: keso 2 dl, blåbär 2p


middag: kycklingwook, pasta 5p


mellis: keso 1 dl, blåbär 1p


Totalt: 16p/20p


Av Lisa - 29 augusti 2010 18:22

Huvudvärk, bakfull. Ingen hunger. Vill ändå äta. Tänderna ilar. Jag har inte gjort något vettigt på hela dagen. Tankarna far runt som stuttsbollar i huvudet. Nu tar jag min favoritfilm twilght och sjunker ner i sängen. Tänker fan äta något även om jag inte är hungrig. V I L L     I N T E       H A    MORGONDAG och skola.... Skjut mig

Av Lisa - 29 augusti 2010 15:11

Idag skulle jag bara vilja göra slut på´t. Allt känns bara piss. Somnade la halv nio imorse efter en mindre bra kväll där folk var stupfulla. Slutade med att jag hällde i mig för att bli lika dum.

Och så börjar skolan imorn. Blä blä bläää. Alltså just nu skiter jag i vikten, skiter i vänner, skiter i allt. Bara är ego och tycker synd om mig själv. jag hatar fan detta. Vilket jävla skit liv. Vad är det för vits med allt om man ändå inte känner sig älskad och behövd? Visst känner jag mig älskad av mina föräldrar. Men just nu räcker inte det.

Av Lisa - 28 augusti 2010 14:17

Nu är jag nyduschad. Långbordet är dukat. Sånghäftena färdiga. Skall strax göra mig iordning och fixa bål, snacks och tilltugg. Sedan kan festen börja. Känner både att det ska bli kul men ändå inte. Humöret är inte helt på topp. Men det kanske det blir efter några glas vin förhoppningsvis. Men jag känner mig ensam. Ensam som singel... Tänker mycket på detta just nu som ni kanske märker. Jaja, maten har gått sådär men hunnit med en power walk på lite emr än en timma och vågen visar iaf inget upp än så länge.


Hörs och ses!

Av Lisa - 28 augusti 2010 04:24

Kan inte sova. Drömt jättemysigt och vaknade upp besviken. Vill vara kär och känna att jag tillhör någon som jag älskar. Måste ju vara en fantastisk känsla.


Efter två bullar igår blev det lite mer choklad och lite musli. Tänkte när jag vaknade förut, ärsch, denna helgen är förstörd, jag smäller i mig några mackor sirapslimpa med smör och ost, men nej, jag tog en kopp te istället. Känns mycket bättre. Det är ju tusan så mycket mer härligt att känna sig lite smal, än känslan av hur gått ngt smakar i fem minuter, kanske inte ens det. och sedan gå runt uppsvälld.. Jag är ju liksom inte hungrig. Igår var jag hungrig, svinhungrig, efter många dagar med för lite mat.


Idag står fest på schemat. Tom. jag som skall ha fest. Stor sådan. Det vankas kräftskiva. Ser inte alls fram emot detta just nu. Men det blir säkert bra senare. Om inte annat efter ett glas vin eller två. Skall därför försöka äta så lite som går idag då det säkerligen kommer slinka ner ett och annat ikväll samt imorn då man ligger bakfull. På måndag är det vägning igen...



Av Lisa - 27 augusti 2010 20:14

Har shoppat och shoppat som en tok. Mått superbra, kännt mig fin. Herregud helt oroligt vilken dag!


Nu däremot har jag varit så rastlös och hungrig.Och mor har bakat bullar. Så nu vilar två st samt lite choklad i magen. Men det gör inget. Jag mår mycket bättre nu. Nya tag på måndag. Denna helgen skall jag bara ha roligt för detta blir sista helgen på sommaren. På måndag börjar skolan :( och då jäklar skall här börja promeneras...


Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards