Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Lisa - 1 augusti 2010 20:05

Nu skall jag strax slänga in handduken här. Hoppas grannen slutar att spela sin hårdrocksmusik bara!?!?!?!


Hoppas på en bra dag imorn och att vågen vill vara snäll och att denna helg inte har gjort att jag iaf gått upp i vikt. Det vore väldigt tungt. Men imorn vet jag. Snälla låt mig må bra imorn!

  


  

Av Lisa - 1 augusti 2010 17:54

  

Av Lisa - 1 augusti 2010 15:52

    

Av Lisa - 1 augusti 2010 15:22

Hej bloggen!

Vilken kväll det blev igår. Efter mitt hetsätande blev det en jäkla skiva med massor av vin, groggar och skratt. Därefter blev det krogen och ännu mera dryck. Grädden på moset blev natta-mat på Mc. Jösses vilken mat-helg. Idag har jag bara sovit och sovit fram tills nu. Precis ätit mat, kött och potatis och lite feta-ost. Antar att denna dag inte kommer sluta så supernyttig men ändå ingen mera hets. Imorn är det vågen som gäller. Shit, nervös. Men igår sa en killkompis till mig att jag måste gått ner och idag både mamma och pappa. Det är ju roligt att det syns. Kände det faktiskt själv när jag skulle klä upp mig lite igår. Det var roligt igen. Inte liksom ångest som det har varit den senaste tiden(år) utan kul. Jag kände mig lite fin. Stort framsteg!!!


Sitter hemma hos päronen nu. Skall ta ett bad och göra inpackning. Längtar till jobbet imorn. Där mår jag som bäst. Annars väntar en rolig vecka om jag vill med ännu mera fester. Men jag vet inte om jag vill det just nu. I så fall får det inte sluta som denna helg, med noll koll på points-mängd. Inte bra! En gång såhär någon gång ibland gör inget men det får inte bli en vana!!!


Hörs säkert senare ikväll. Tack att du finns och gör mitt liv lite lättare!

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards