Alla inlägg under augusti 2010

Av Lisa - 26 augusti 2010 11:10

Av Lisa - 26 augusti 2010 09:41

Sitter i sängen. Äter frulle. Ute är det molnigt men jag ser allt lite blå himmel. Tyvärr gör det mig inte på bättre humör alls. Jag är grymt uttråkad och vill bara sova bort denna jäkla dag. Behöver städa, motionera, duscha, fixa inför helgen... Men jag känner fan inte för något alls. Hate it! Jag har tillgång till bil så jag kan ut och åka. Men inte ens det vill jag. Lägenheten är verkligen som ett stort kaos. Fan...


Vad ska jag göra?

Av Lisa - 26 augusti 2010 09:14

Foto:

Av Lisa - 26 augusti 2010 03:54

Ok, nu har jag jagat något jäkla fjäderfä härsom surrat som tusan ett bra tag. Men den vägrar bara att dö. Nu har den gjömt sig igen och jag är pigg.


Är orolig hur denna dag egentligen kommer att sluta för jag känner starka hungerkänslor och hetssug. Men jag vill ju inte förstöra mina senaste dagar genom att bara vrål-äta. Fan vad jobbigt detta är. Vet inte vad jag skall göra idag heller. Hur skall jag hålla mig ifrån att tröstäta?

Av Lisa - 25 augusti 2010 21:13

Av Lisa - 25 augusti 2010 20:58

Sitter i min säng och bara njuter. Har möblerat om lite här hemma och det blev så himla mycket mysigare.


Körde 45 minuter core förut och trodde ärligt jag skulle dö. Fy fan vad jobbigt. Är verkligen inte vältränad för fem öre. Men vet ni vad, det skiter jag i. Huvudsaken är att jag är smal. Jag vill inte få muskler eller se "tränad" ut. Jag vill bara se smal ut. That´s it.


Nu har jag frossat i gurka och tomater samt cola light. Skall strax krypa ner här nu och sova. Trött.


Så här blev maten idag:


1 dl minikeso, blåbär 1p


choklad, aprikoser +- träning 45 minuter


banan 2p


kyckling, majs 2 dl, ketchup, sallad 5p


mitt i natten : 3 grova mackor 6p, nyponsoppa 3p


TOTALT: 16p/20p


Måste börja äta bättre. Vet inte varför jag börjat slarva såhär. Snart är hetsen här om jag inte skärper till mig!

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards