Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Lisa - 2 augusti 2010 18:50

Det kryper i mig. Ätit alla mina points för idag. Ätit all mat snabbt och känner mig inte alls "nöjd" som jag gjort alla andra dagar efter mina måltider. Jag vill bara trycka i mig massa onytigheter och "börja om" på onsdag. Det känns som onsdag skulle vara en bra dag att väga sig på. Fy fan vad dum jag är. Försöker hitta varje liten orsak till att få trycka i mig socker. Helgens bravader ställde till det bra mycket mer för mig än vad jag någonsin kunnat ana. Jag är helt ur fas. Så målinriktad och motiverad som jag varit till backa tillbaka 6 veckor eller vad det nu är då jag befann mig i samma "mat-koma". HJÄLP!

Av Lisa - 2 augusti 2010 16:28

Blev en promenad på 45 minuter direkt efter jobbet. Och nu lagar jag mat. Ikväll blir det soffan och tv eller film. JAG SKA KLARA DENNA DAG!!!


Dagens matschem:


grötfrukost 2,5p


mellis: 2 grova 4p


lunch: potatis, grillat kött, sallad 5p


mellis: äpple


middag: lasagne 6p


mellis: minikeso 1 dl, blåbär 1p


Totalt: 18,5p/20p

Av Lisa - 2 augusti 2010 12:21

Fy farao vilken kass dag jag har. Ena sekunden vill jag bara hetsa andra vill jag bara skit i allt. Jobbet som annars är roligt känns tråkigt, jag har svårt att koncentrera mig då jag bara tänker hets - inte hets... Det är en jävla kamp som pågår inom mig. Jag hatar det! Precis innan lunch kom en arbetskamrat och snackade lite och så sa hon bara, - "du måste ha gått ner en del". Denna lilla kommentar fick mig att komma ifrån hetstänket som annars dominerat denna förmiddag.


Skall läga mig en snabbis på sängen nu. 2 h jobb kvar i eftermiddag. Sedan då? Förhoppningsvis sova bort två-tre timmar. Hoppas hoppas jag kan det. Imorn blir det vågen igen och då vill jag vara under 72 kg. 

Tom

Av Lisa - 2 augusti 2010 05:26

Detta var inget roligt alls. Vill fan inte leva idag. Ursch vad ledsen jag är. I vanliga fall skulle jag börjat tröstäta men inte ens det känner jag för. Detta blir en lång tung dag. Åååå vet inte vart jag skall ta vägen. Jag mår inget bra. Vad är meningen med alltihop? Livet? När allt känns såhär tomt, hur skall man då lyckas motivera sig till att leva? Kämpa? Vad är det värt? Vart leder det? Jag vet att jag kommer må bättre såfort jag bara går ner lite till, men hur skall jag orka leva undertiden? Jag känner mig helt tom.

Av Lisa - 2 augusti 2010 04:36

vikt: 73,4 ka

+ 0,4 kg


Ångest. Ledsen. Arg.



Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards