Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Lisa - 4 augusti 2010 17:59

Jag flyr hem till mamma och pappa. Jag pallar inte att sitta här själv och inte veta vart jag skall ta vägen eller vad jag skall göra. Ge mig ny energi imorn. SNÄLLA!!!

Av Lisa - 4 augusti 2010 16:22

Dagen har mest spenderats i sängen. Jag är så sjukt trött, hela tiden. Orkar knappt prata med folk. Nu har ett kraftigt sug satt igång. Vet inte efter vad men tillfreds är jag inte. Det är en bra sammanfattning av hur jag känner mig. Otillfreds. Jag känner mig så misslyckad och och tom på känslor och idéer. Jag är rädd för att äta upp alla de kilon jag gått ner. Jag är rädd för att motivationen kommer och går såhär i perioder. 6 bra veckor hade jag, hur kan jag ha rasat såhär så snabbt? Jag som var så på G. Motiverad. Ställer jag för höga krav på mig själv? Jag tror det. Big ångest iaf. Jag orkar snart inte mer.

Av Lisa - 4 augusti 2010 08:09

Dagens vikt: 73,9 kg


Totalt: - 5,4 kg


Ok hörr´ni. Nu är jag på banan igen. Arg som ett bi på mig själv skall jag nu snöra på mig skorna och ge mig ut på en timmas promenad. JAG SKA BLI SMAL!!! Helskotta. Det är ju det viktigaste. Då är jag är ledig idag skall jag även försöka hinna städa, tvätta och blogga, massor! Jag är full av energi och kämparglöd just nu.


Hörs senare. Nu jävlar skall här gås.

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards