Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Lisa - 25 augusti 2010 21:13

Av Lisa - 25 augusti 2010 20:58

Sitter i min säng och bara njuter. Har möblerat om lite här hemma och det blev så himla mycket mysigare.


Körde 45 minuter core förut och trodde ärligt jag skulle dö. Fy fan vad jobbigt. Är verkligen inte vältränad för fem öre. Men vet ni vad, det skiter jag i. Huvudsaken är att jag är smal. Jag vill inte få muskler eller se "tränad" ut. Jag vill bara se smal ut. That´s it.


Nu har jag frossat i gurka och tomater samt cola light. Skall strax krypa ner här nu och sova. Trött.


Så här blev maten idag:


1 dl minikeso, blåbär 1p


choklad, aprikoser +- träning 45 minuter


banan 2p


kyckling, majs 2 dl, ketchup, sallad 5p


mitt i natten : 3 grova mackor 6p, nyponsoppa 3p


TOTALT: 16p/20p


Måste börja äta bättre. Vet inte varför jag börjat slarva såhär. Snart är hetsen här om jag inte skärper till mig!

Av Lisa - 25 augusti 2010 15:31

Vilken slö dag. Sovit två timmar. Var lite hungrig men kände inte för att äta. Vad är detta för nytt???


Käkade två torkade aprikoser, en halv ruta mörk choklad och nu banan och cola light. Vipsss så är energin tillbaka. Känns skönt. Gå från noll till tio på 10 minuter. Jag gillart. Inväntar en kompis som skall komma hit och fika strax. Jag cola light...


Har bokat in en ny tid på ät-mottagningen. Eller min behandlare riingde förut. Känns konstigt nu när jag haft så många bra dagar men samtidigt vet jag att jag kan rasa lika fort. Även om det inte känns så nu så har det hänt allt för många gånger innan. Att inte äta löser kanske problemet för stunden men jag är inte ok för det. Ok är jag när jag kan äta och leva ett liv som vanlig människa. Inte hetsa eller äta för lite.

Av Lisa - 25 augusti 2010 11:18

Sovit som en stock i natt. Verkligen jätteskönt. Vaknade upp hos päronen i lugn och ro. Kroppen känns lugn idag. Har precis varit hos grannen och plockat amerikanska blåbär. Så nu käkar jag frulle :)

Idag väntar röj i lägenheten, fika med en killkompis och planera för helgen och sedan träning! :)

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards