Alla inlägg under augusti 2010

Av Lisa - 27 augusti 2010 07:40

Vågen visade neråt igen. Känns skönt men ändå lurigt eftersom jag ätit så lite i veckan. Tror inte på siffrorna därför.


Idag väntar en heldag men mamma. Vi ska shoppa, shoppa och shoppa. Ska bli kul. Ser fram emot det nu. Det är bra. Big city, här kommer vi.


Dagens matschema:

 

I bilen dit; 2 grova mackor 4p

 

lunch: kycklingsallad??? 4p

 

mellis:?

 

middag hos päronen: potatis i ugn, kyckling, ketchup 5p


Kommer vara dåligt med bloggande kanske typ hela helgen. Imorn skall jag nämligen ha fest, kräftskiva. Mycket att fixa och dona med. Speciellt när humöret inte är helt 100. Men som sagt, just nu mår jag bra.


Men vi hörs och ses goingar! Tack att du finns bloggen!

Kram Lisa





Av Lisa - 26 augusti 2010 23:01

Ok, det var vi och typ 300 pansionärer på bilbingo. Ett jäkla tutande. Men trevligt vart det, dock lite för länge för min smak. Åt lite choklad och vindruvor annars ok. Är egentligen hungrig nu fast jag ätit 3 knäcke och druckit lite nyponsoppa precis. Hoppas jag kan somna ändå. Jag vet med mig att tillslut säger kroppen stopp och hetsen sätter in, när jag gått lite små-hungrig en längre tid. Jag är rädd för att balla ur nu . Därför är det bättre jag håller mig till 20p men nyttig mat som gör mig mätt. Skall verkligen försöka sköta maten imorn. Som sagt, hetsen är nära nu. Och drar väl en hetätsning igång redan nu så lär den hänga i hela helgen. Därför försöker jag förskjuta allt. Så länge som går. Hmm,... hängde ni med där?! aja, mycket babbel, lite verkstad. Ska försöka sova nu. Klockan ringer halv åtta imorn för nya äventyr med mor. Hoppas på en bra dag där mitt humör är i schak, om inte annat för mors skull.

ok

Av Lisa - 26 augusti 2010 17:01

Somnade till och sovit en timma nu. Väldigt skönt att bara få falla in en en dröm och drömma sig bort. Men nu får jag sätta fart och hitta något att ta på mig och fixa smink och hår. Skall för första gången åka på bil-bingo. Intressant.


Hörs ikväll! 

BMI

Av Lisa - 26 augusti 2010 15:30

När jag startade hade jag ett bmi på över 26. Högst vikt jag någonsin haft under mina 24 år här på jorden. Nu är jag nere på 24. Kommer jag ner till 60 kg så ligger mitt bmi på 20,3. Det är min nya målsättning. Mitt del mål ett. 60 kg, till jul!

Av Lisa - 26 augusti 2010 14:48

Fy fan. Mår inget bra. Snart städat färdigt. Det har fanimej varit en pina idag. Mår inget alls bra. Vill bara köpa en stor fet godispåse och trycka i mig den. Sedan bara försvinna. Är så uttråkad och rastlös i både kropp och själ. Om tre timmar ska jag på bilbingo med ett par vänner. Men 3 h känns som en eveighet just nu...


Ingen riktig koll på maten idag känner jag, skriver därför upp den n


9.00 frukost: mini keso , blåbär 1p


13.00 lunch: lasagne 6p


15.00 mellis: husman, keso 1 dl, blåbär 1,5p


17.00 middag: 2 grova mackor, tomat 4p


20.00 vindruvor, lite choklad???


23.00 mellis: 3 husman, nyponsoppa 2p



Av Lisa - 26 augusti 2010 13:15

Ida Sjöstedt make

Anna Frida Sara

Av Lisa - 26 augusti 2010 13:06

Ok, nu har jag börjat detta projekt och försöker göra lägenheten ren. Jag älskar min lägenhet men när jag skall städa den hatar jag den. Nu är iaf ett rum och toa klar. 4 rum kvar... Men förståndigt nog tar jag mig en lunchpaus och käkar lasagne samtidigt som jag bloggar.

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards