Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Lisa - 3 augusti 2010 21:10

Hörs imorn. Hoppas på att sova bort all jävla skit som finns i mitt huvud.

Av Lisa - 3 augusti 2010 19:33

Ännu mera svullen.

Orörlig.

Rödgråten.

Ont i halsen (spydde)

Tom.


Av Lisa - 3 augusti 2010 15:46

Jag äter. Fortsätter och äter. Jag är inte hungrig eller sugen. Men jag äter. Brösten och magen valkar sig på magen. Jag är svullen och uppblåst. Kinderna blossar och kroppen är varm. Munnen tuggar frenetiskt. Än har jag inte börjat må illa men det är bara en tidsfråga tills jag gör det. Jag skäms och hoppas för mitt liv att ingen kommer för att besöka mig denna eftermiddag/kväll.


Jag tänker på morgondagen. Hur denna skall vara nyttig och sund. Hur jag imorn skall börja mitt nya liv. Allting är bullshit. Det vet jag. Ändå tror jag på det. Jag tror att just imorn, då jäklar, då kommer jag börja mitt smala liv. Hur många gånger har jag intalat mig samma idéer? Hur många gånger har jag misslyckats? Det är inte för intet som jag blivit så härfet.


Då återstår frågan, varför gör jag detta? Vad hjälper det mig? Vad tröstar jag mig själv ifrån? Min perfektionism? Jag vet inte... Detta är inget värdigt liv! Detta är inte vad jag egentligen vill. Eller?



Av Lisa - 3 augusti 2010 12:52

Jag har hitta på nätet en lista över olika kändisar och deras bmi. Stämmer den så har Kate Moss 17,3. Victoria Beckham 17,8, Heidi Klum 17,2. 


Om jag väger 50 kg skulle mitt bmi ligga på 16,3. Det är mitt nya mål.


Nu mera jobb, ikväll flöt-äta. Imorn - NYSTART!!!



Av Lisa - 3 augusti 2010 05:14

Helt slut i huvudet efter gårdagens kaos somnade jag vid åtta igår. Har sovit hela natten. Så himla skönt. Hoppade precis upp på vågen och vad visar den, jo +1 kg emot igår. Vad är detta???

74,4 kg. Startvikten var ock 79,1 kg så jag har ju gått ner massor men ändå, 2 kg upp på en vecka?!?!?!?! Vad händer?



Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards