Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Lisa - 15 augusti 2010 19:05

Igår var en riktig bra dag. Första i augusti. Jag mådde fint hela tiden i princip. Jag nöjt av livet och ville leva. 


Av Lisa - 15 augusti 2010 12:23

Ja hörrni. Idag är jag slö och lite bakis, och har ingen diciplin över mig själv. Var hemma halv sex imorse. Herregud. Allt gick fint tills alla blev as-fulla och jag inte riktigt visste hur jag skulle förhålla mig. Mina 3 dl sprit (10p) var slut och helt plötsligt shotades det. Så helgens bravader kommer garanterad visa sig på vågen imorn. Men men. Det är inte det som ororar mig mest just nu. Igår kände jag mig verkligen så jäkla oattraktiv och vad tusan har jag att hämta här? Börjar få panik över att ingen kan tycka om mig för den jag är. Eller det gör dom väl men jag vill ha en kille, som jag är superkär i, och som är superkär i mig. Här finns bara massa jävla idioter. Blir så trött på det. Ledsen!


Nu är jag hos päronen. Datorn vägrar vara min vän. Men imorn har jag förhoppningsvis dator hemma hos mig igen. Nu skall jag lägga mi och vila här, i mitt gamla rum. Mor och far pysslar och donar, de vet inte hur väl de vill mig. De är underbara helt enkelt! Vad skulle jag göra utan dem?


imorn går jag på sista jobb-veckan för denna sommaren. 8 veckors slit är över. Sommaren är över?! Känns jättekonstigt!


Hörs senare. Har mycket att få ur mig idag känner jag.

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards