Alla inlägg under september 2010

...

Av Lisa - 21 september 2010 10:35

Jag ser ingen mening mer. Vad skall jag göra med all tid? Jag vill ingenting. Vad är detta???

Av Lisa - 21 september 2010 08:10

Känner mig verkligen helt jäkla lost. Hade tänkt dra och träna men känner inte alls för det. Tänkte sätta mig i soffan och kolla the voice men kommer inte ur sängen. Läst bloggar och fått sjukt jävla panik. Vad i helvete har jag gjort med mig själv? Jag vill inte se ut såhär. Jag är så ledsen och besviken på mig själv. Kolla in alla dessa fina tjejer. Får ni också ont i magen?


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

IMG_5857.jpg

Av Lisa - 20 september 2010 23:07

Med tanke på att jag sovit större delen av dagen är det kanske inte så konstigt att jag inte kan sova nu men tusan vad jobbigt det är att ligga vaken. Hjärnan går på högvarv och jag kan bara inte sluta tänk. Kroppen pulserar av stress och jag är varm.


Gahhh vad irriterande. Ska ta mig en dusch och hoppas på att det kan göra mig trött. Har fungerat förut ju!


Hoppas vi hörs först imorn! Kram Lisa


Av Lisa - 20 september 2010 21:35

Av Lisa - 20 september 2010 17:57

Regnet öser ner ute. Riktigt gött. Jag skall ta min cykel och trampa hemmåt. Tända massa ljus och krypa ner i soffan tänkte jag. Käka lite choklad och ladda för en bättre morgondag. Denna dagen kunde verkligen ha kvittat!



Av Lisa - 20 september 2010 13:40

... och drömmer vidare ifrån ett liv långt från mitt vanliga jag! Ett liv där någon älskar mig. Bara mig, för mitt utseende och personlighet. Där jag finner kärlek och glädje tillsammans med någon av det motsatta könet, annan än min familj.

Av Lisa - 20 september 2010 13:39

Av Lisa - 20 september 2010 09:13

Kommit upp ur sängen här hos föräldrarna. Men tror jag skall krypa ner igen. Känner inte alls för att leva denna dag. Jag vet inte vad det är med mig men jag känner inte för det här livet mer. Jag skulle som sagt aldrig kunna ta livet av mig för så elak och ego skulle jag aldrig kunna vara mot min mamma och pappa, mormor och morfar. De som betyder mest för mig. Men samtidigt vet jag inte riktigt hur jag skall palla att ta mig igenom livet. Alla dagar/timmar. All rastlöshet, deppighet, ensamhet, orolighet. Och framförallt otillräcklighet.

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards