Alla inlägg den 18 september 2010

Av Lisa - 18 september 2010 14:28

Ligger i soffan. Njuter av att tiden går långtsamt. Vill typ stanna klockan. Men så fort man har det bra så går tiden alldeles för fort. Knepigt det där. Funderar på att sova lite men vill även se klart filmen. Hmm hmm. Lite godis sugen med :)


Grannen spelar musik. Det dukar lite vagt i huset. Luften ute är hög som den är på hösten. Det är ett lugn över det hela. Det känns som luften bara pulserar lördag. Förväntningar. Det är iaf så jag alltid upplever en ördag. Går och väntar på att få festa. Denna väntan är det bästa. Det är nog då jag mår som bäst. Därför vill jag stanna klockan. Vara kvar i detta delirium.

Av Lisa - 18 september 2010 11:31

Fy fan vad svårt jag hade att somna igår, ursch. Men nu har jag hunnit käka frulle, tränat, duschat, gjort inpackning i håret samt börjat läsa. Måste strax skynda mig förbi systemet. Tänkte köra lite rosé ikväll. Sedan blir det lunch hos päronen. Eftermiddagen tänkte jag spendera i soffan och se om remember me. Fy fan vilken bra film alltså. På något sätt fick den mig bara att känna; sluta fjäska och stå upp för den du är Lisa. Ta ingen skit och framförallt, nedvärdera inte dig själv så. Behandla andra så som de behandlar dig! Jag är fan på hugget idag känner jag. Ikväll tänker jag fanimej inte låta mig nedvärderas, så inte ens av en blick.

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards