Alla inlägg den 2 september 2010

Av Lisa - 2 september 2010 23:33

Av Lisa - 2 september 2010 23:06

Vilken film. Se den!!!


Väckt mycket nya tankar. Ensam är stark känner jag till viss del. Jag känner även att jag skall släppa in de människor som är snälla och vill mig väl. Inte människor som utnyttjar mig, är otacksamma eller bara egoistiska. De kan fan dra.


Just nu känner jag mig stark. Jag har satt upp min gard sigen om jag haft nere ett tag. Jag är fan inte vem som helst. Imorn är det ny uppstart som gället. Nu jävlar skall jag vara slim till jul! Nu kör vi!!!

Av Lisa - 2 september 2010 20:48

Vännerna har dragit ut på festligheter. Jag tacka nej. Sa att jag ville vara själv. De vet att jag inte mår bra. Känns lite tråkigt att man inte ens får ett sms och frågan hur det går. Men jag klarar mig. Har precis varit och hyrt filmen brothers. Kommer nog få gråta en del. Köpte även lite godis och har tänt ljus på och i min öppna spis. Så fint! Det hade kommit ut mycket bra filmer så är jag rastlös vet jag vad jag kan göra nu ett tag fram över. För nu kan de fan festa för sig själva. Hatar vänner som tar andras vänner.

Av Lisa - 2 september 2010 19:10

Fy fan vad sjuk i huvudet jag är. Smällde i mig en stor portion pasta och köttfärssås. Ville spy men tänkte, ja åker och köper glass också. Täckmanteln var egentligen ett nytt kolegieblock. Vem träffar jag då inte utanför affären. Jo pappa. Han har massor med block säger han. Det var bara att ta cykeln och vända hem. Paniken och ångesten bubblande inom mig. Nu sitter jag här och vet inte riktigt hur jag skall ta mig vidare. Åka någonannan stans (pinsamt!!!), försöka överleva kvällen utan ngt mer i magen, eller helt enkelt röra ihop ngt av socker, mjölk, hvvregyrn, kakoa typ. Har inget smör... Fan för detta. Fan fan fan. Och imorn måste jag upp tidigt. Och tanken är att gå upp ännu tidigare för att hinna med en timmas power walk... Ohhh my god!


Kanske blunda och låtsas jag ser ut såhär?

Photobucket

Av Lisa - 2 september 2010 13:47

Nu har jag iaf fått läst 50 sidor till men nu är jag trött. Suttit hos päronen men skall bege mig hemmåt för att se lite gossip girl och ev. sova en liten stund. Får inte bli för länge för måste sova i natt. Men hur gött är det inte att vila lite granna så på eftermiddagen???!!!


Annars då, mat-koma!

Av Lisa - 2 september 2010 12:20

Image and video hosting by TinyPic

Av Lisa - 2 september 2010 10:25

Av Lisa - 2 september 2010 10:22

Jag lyckades somna tillslut. Drömde mardröm och vaknade nyss helt genomsvett. Skiter i skolan idag och försöker mig på en bättre hamma-plugg-dag. Vi får se hur det går... Maten då, ja... Får börja om imorn. Magen är i kaos. Blåsor i munnen. Dåliga bortförklaringar men imorn kör jag.



Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards