Alla inlägg den 11 september 2010

Av Lisa - 11 september 2010 16:11

kan en lördag bli bättre? ja säkert men alldeles nyligen gick en kompis hem från mig. vi käkade lunch ihop. så glad jag lärt känna henne. lugn och snäll, omtänksam och rolig. Likasinnade men hon är mer mogen än jag. Och nu skall jag skriva klart det sista på en reflektion samtidigt som jag äter lite smågodis. Snart blir det dusch och fixa sig inför kvällens party som nu verkar bli med en hel del nytt folk. I like!



Av Lisa - 11 september 2010 13:09

Image and video hosting by TinyPic

Av Lisa - 11 september 2010 07:32

Vill sända alla mina tankar och krafter till alla inblandade i World Trade Center.


7.00 - 2 grova mackor


JOBB


10.00 - Någon for av fika på jobbet, ska försöka njuta och inte äta för mycket även om kroppen redan nu är inställd på det då jag skall dricka ikväll och ändå kommer passera min 20 p/dag. Jag fungerar så konstigt, förstår inte. Plusen slår fort som fan. Vad är jag stressad för?


JOBB


13.00 - Laga mat, tacos. Tycker det är gott och passar på att äta de denna dag då jag inte räknar points.


SOVA


15.00 - Ev. godis och PLUGG


17.00 - Göra mig iordning inför kvällens fest.


Jag är verkligen sjuk i huvudet. Passa på och äter massor när jag inte räknar points. Hör ju själv hur dumt det låter. Kanske just det som gör mig fast i detta jojo-bantande som tagit upp större delen av mitt liv. Men hur blir man fri från sånna tankar tro?

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards