Alla inlägg den 12 september 2010

Av Lisa - 12 september 2010 14:49

Jag är inte bakfull, men trött. Var hemma fem efter efterfestande. Sällskapet bestod av yngre. Jag kände mig gammal, vilsen. Utgången var likaså.


Jag vet en kille jag vill ha. Kanske just för att han inte vill ha mig. I don´t know. Känner mig tom idag.


Jag skall försöka satsa på en vecka med mycket plugg och trräning. Vet att jag mår bra av det.


Att känna såhär varje söndag är inte bra. Jag inser att jag har gjort något som jag inte tycker är ok, eller strider mot mina principer, men ändå gör jag det (festar mycket) för jag känner mig så ensam och osäker. Tror inte jag kan träffa någon, annat än på krogen och när jag har lite alkohol i kroppen. Jag vet att det inte är sant. För vem fan ser åt mig på krogen? Jag är nog fördömd. Jag kommer leva ensam hela livet. Och ärligt, jag kämpar vidare för mina föräldrars skull och mormor och morfar. Annars skulle jag lika gärna kunna ge upp. Men jag älskar dem så mycket och jag kan inte vara så elak mot dem.


Tänker inte gå upp idag

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards