Alla inlägg den 1 september 2010

Av Lisa - 1 september 2010 23:51

Av Lisa - 1 september 2010 20:26

Skit säger jag bara. Sovit typ fyra timmar. Pluggat 50 sidor av 200 och har 15 böcker kvar. Ätit som en gris.


Imorn kör jag igång viktklubb igen och hoppas på en viktminskning som innebär 1 kg per vecka. Fy fan för mig... Bläää

Av Lisa - 1 september 2010 12:36

Sitter och äter lunch. Tänker. Vad är det egentligen som står så fel till? Inte är det egentligen maten, kroppen. Det måste ju vara något annat som är fel men att jag lägger all skuld och missnöjdhet på att kontrollera maten och vikten. Jag tror inte, oavsett vikt, att jag kommer känna mig fina. Inte om jag inte ligger på en onormalt låg vikt och får uppmärksamhet just pga detta. Är det uppmärksamhet jag då söker? Har jag ett sådant gyrmt behov av att känna mig uppmärksammad? Som lite, ensambarn och allt, fick jag mycket uppmärksamhet och egentligen väldigt mycket från alla vänner och bekanta under lång tid. En dag började jag dock (mellanstadiet) att få ångest, tvångstankar, bristande självförtroende. Från att ha varit den som allt kretsade kring, så ville jag bara försvinna. Har detta något med hur jag mår idag att göra? Eller saknar jag helt enkelt en kille så himla mycket? Spänning i vardagen? Vad är det för fel på mig?

Av Lisa - 1 september 2010 10:47

Mår inget vidare. Livet känns bara så hopplöst och meningslöst. Jag kämpar och kämpar, men till vilken nytta? Som det känns just nu skulle jag lika gärna vilja skita i allt bara. Inget spelar någon roll ändå. Detta liv suger ta mig fan, rent ut sagt.



Av Lisa - 1 september 2010 07:21

Godmorgon. Idag väntar en lång dag själv hemma med en massa kurslitteratur. Mindre roligt. Men jag skall verkligen försöka komma igång med läsningen. Mår bättre då. Ikväll står träning på schemat. Ska ev. försöka hinna med en promenad under dagen också. Annars är motivationen till maten och kroppen sisådär. Känner mig så jävla ful. Så här ful var länge sedan jag kände mig. Nämligen sett bilder från helgen och det var ingen rolig syn. Jag är verkligen ful!


8.00 keso, blåbär 1p


10.00 apelsin 0p


12.00 lax, pasta 7p


15.00 2 grova mackor 4p

19.00 veg. lasagne 5p

21.00 keso, blåbär 1p

Totalt: 18p/20p

- core 45 minuter


Godis, 1 paket rån, nyponsoppa, grov macka, pasta, majs, kethcup...


Av Lisa - 1 september 2010 07:15

Image and video hosting by TinyPic

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards