Alla inlägg den 29 september 2010

Av Lisa - 29 september 2010 11:08

Ja, som ni alla fattat vid detta laget är jag grymt utseendefixerad. Eller jag har massa ideal i mitt huvud som jag vill se ut men jag har blivit född med mitt utseende och då gär det inte riktigt att uppnå den där wow-tjej känslan. Tyvärr. Gör så ont att känna sig så ful och aldrig good enought, att aldrig kunna träfa den rätta för man är för ful. Men här kommer några wow-tjejer som får mig glad denna morgon.


Marcella


Elin Kling


Natalie


DSC_0015-1.JPG

Sofi Fahrman


Fortsättning följer!

Av Lisa - 29 september 2010 08:28

Ingen bra start på dagen. Vägde mig och vågen visade inte alls vad jag ville. Jag skall iväg och träna nu med några kompisar och känner inte alls för det. Vill bara ligga kvar här i sängen. Tänk att en våg kan få en att inte vilja leva. Hur länge skall jag palla? Men vad har jag för utväg? Jag kan inte ta livet av mig. Men kan jag stå ut med denna känsla, att ständigt känna sig som ett missfoster, oälskad, tom?

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards