Alla inlägg den 6 september 2010

Av Lisa - 6 september 2010 22:06

Tack biggest looser. tack mamma. tack pappa. tack hoppet jag fått om en pulsklocka. tack gossip girl. tack alla ni som kommenterar. tack coldplay. tack mörkret ute.


imorn är jag på benen igen. starkare än någonsin. nu är det färdigt med att ta skit. att göra saker som jag engentligen inte vill, skratta och hålla med folk som jag egntligen tycker är ur dumma. det är slut på att straffa mig själv. att nedvärdera mig själv. att dricka massa alkohol.


nu börjar en ny period i mitt liv. en nykter sådan. en där mat och och träning kommer få stort fokus.


over and out for tonight!

Av Lisa - 6 september 2010 18:14

ok. nu har jag kommit upp iaf. mor var här en sväng och peppade mig. så varit och fått handlat både lite nyttigt och onyttigt. fått förberett mig lite, med betoning på lite, inför morgondagens grupparbete. nu tänker jag kurra ner mig i soffan och äta godis (är egentligen inte ens sugen) och kolla gossip girl och senare biggest looser sverige.


imorn får denna bestraffning vara över för denna gång!


Av Lisa - 6 september 2010 13:15


Av Lisa - 6 september 2010 11:37

Nyvaken. Orkar inte och vill fortfarande inte gå upp. Skolan stressar mig något in i bängen. Resultatet; jag blir apatisk istället. Jag och stress går inte så bra ihop. På onsdag har jag tid hos min behandlare på äs. Längtar typ. Imorn har jag skola på förmiddagen. Vill inte, vill inte... Ångest. Jag vet att när jag kommer dit går allt fint men ändå vill jag bara ligga här i sängen och må dåligt. Knäpp jag är...


Nu skall jag blunda vidare och fantisera bort från min fula uppenbarelse. Tror jag skall drömma att jag är Sofi Fahrman i New York.




Av Lisa - 6 september 2010 08:33

Hemma i min säng nu. Varken vill eller orkar ta tag i dagen. Borde verkligen plugga... Får panik på mig själv men jag orkar bara inte. Vill bara sova...



Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards