Alla inlägg den 24 september 2010

Av Lisa - 24 september 2010 18:32

Nu har jag tänt 25 ljus. Skall göra mig tacos och sedan krypa upp i soffan. Hoppas ni får en bra kväll!

Av Lisa - 24 september 2010 16:17

Vilken härlig dag det blev ändå. Startade surt men sen träffade jag på sötaste M och poff så var jag på bra humör och varit det sedan dess. Nu är jag nyligen hemkommen och skall dra till gymmet. Ikväll väntar tacos och jag vill kunna äta detta med gått samvete.


Jag har kommit på en sak förresten, när jag blir för hungrig. Det är då jag fårt mina hets-tankar och ge upp idéer. Det gäller alltså att jag inte går och blir för hungrig......

Av Lisa - 24 september 2010 05:57

God morgon. Vaknade nyligen svinhungrig och deppig. Allt kändes bara skit. Kommer aldrig fixa att gå ner i vikt typ. Men så satte jag på en coldplay-låt, hämtade frulle och tänkte tillbaka i tiden. Då jag var smal och hur jag gick tillväga för att bli det den gången. Jo, jag räknade kcal. Men då var jag nöjd så länge jag gjorde av med mer än vad jag fick i mig. Jag var nöjd att hamna på 1700 kcal/dag. Det resulterade i en långasam viktnedgång men en betydligt mer konstant sådan. Jag hetsade inte, jag hade inga ge-upp tankar. Jag låg inte i sängen och deppade. Dags för - back on track - kanske?!


Idag väntar en lång dag i stan med mor. Hoppas det blir en bra sådan.


Jag har en fråga till er, vad är svält för er? Under en dag, hur mycket/lite räknas som att svälta sig?


Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards