Alla inlägg den 17 september 2010

Av Lisa - 17 september 2010 22:39

Jag vill skriva. Men jag får inte ner några ord. Sett filmen remember me. GRYM. Men känner mig helt färdig nu. Så ledsamt slut. Det har väckt många tankar hos mig.


Vad gör jag med mitt liv? Varför respekterar jag inte mig själv?


Tårarna bränner innan för ögonlocken, jag vill bara skriva, men det kommer inga ord. Jag är bara ledsen. Fundersam över det liv många av oss lever här på jorden. Fy fan vad ytligt. Behöver man ha så mycket mer än kärlek?


Jag tänker på alla som dog i World Trade Center. Alla som misst någon de älskar.


Sorg är vad jag känner just nu!

Av Lisa - 17 september 2010 18:09

Vilken jäkla död dag!

Av Lisa - 17 september 2010 13:45

Sitter här i soffan som förra fredagen, med en känsla av tomhet. Har varit ute och handlat lite kex oxh ost, dipp och chips till imorn kväll. Styrt upp en vinkväll här. Känns skönt. Fick mig iaf upp ur sängen denna dag.


Annars är vädrert lika grått och trist som mitt inre. Ös regnar ute, ös regnar inombords.


Om 40 minuter kommer mor. Vi skall åka och förtidsrösta. Sedan blir det hem till päronen för en kväll med tacos och fredagsmys. Synd man inte kan njuta av det. Tror alla andra har det så himla mycket bättre. Urschhh... Varför känner jag mig så ensam?

Av Lisa - 17 september 2010 09:45

mitt ansikte

min kropp

mitt hår

min dåliga karaktär

min dåliga självkänsla


jag hatar folk som ljuger, är elak, bara tänker på sig själva och som skall vara bäst i alla lägen, är nonchalanta och tror de är värda mer än andra. 


jag hatar krig och våld.


jag hatar smörgåstårta, fiskbullar, mjölkdrinkar och blodpudding.


jag hatar det dåliga programutbudet som vi har på tv:n nu för tiden.


jag hatar att prata inför folk eller spela teater.


jag hatar att jag inte mår bra och är kvar i bantningsträsket/hetsätningar.



Av Lisa - 17 september 2010 08:47

Ont i magen och känner mig helt förvirrad angående helgen och min mat och vikt och allt.... ÅNGEST!

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards