Alla inlägg den 3 september 2010

Av Lisa - 3 september 2010 20:55

Nu ligger jag i sängen. Nyduschad, nytränad och med mat i magen. Har haft tankar på att "börja om" på måndag och därmed unna mig ännu mera godis denna helg men efter passet på gymmet som var grymt för övrigt, så kände jag inget behov längre. Får se hur morgondagen går men just nu känner jag mig ganska så avtrubbad. skönt!!!


försöker köra på, ensam är stak. fortfarande sur på en kompis. och imorn ska de ut, jag tänker inte åka med. mmm, jag kan nog vara bra på att sura men nu känner jag att de tagit mig för givet alldeles för mycket. och jag orkar inte de mer!


hörs imorn! kram från mig

Av Lisa - 3 september 2010 16:16

Jösses. Har sovit i 3 h. Tycker inte jag gör annat än sover nuför tiden. Skolan kommer helt vid sidan av. Inte bra. På onsdag skall jag träffa min behandlare på äs. Måste fråga henne om detta. Jag är helt färdig ju. Och sova är tusan det bästa som finns just nu.


Men nu sitter jag i sängen, dricker te och ätit 2 grova mackor. Skall försöka skriva färidgt en text till skolan sedan skall jag dra och träna. Ikväll blir det lugnt, jobbar i helgen och börjar 6 imorn bitti :(...


Tack Alice!!!



Av Lisa - 3 september 2010 12:09

Såg precis när jag skulle logga in någon som skrivit, 11 veckor till första advent. Meda andra ord kommer jag inte helelr denna jul känna vara smal.. Men iof kan jag gå ner i vikt och känna mig smal. Jag måste sluta små-väga mig. En dag i veckan måste börja gälla igen. Och detta med viktklubb och bara äta 1300 kcal. Det kommer jag aldrig fixa i längden. Det känns inte så iaf, och jag tror inte riktigt på det. Viktväktarmetoden kan jag utan och innan. Vad tycker ni???

Av Lisa - 3 september 2010 07:47

dagen då jag vände mitt liv?! nåväl, det blir väl upp till bevis men nu sitter jag här och har varit ute på en 50 min power walk. Svin kallt ute. gröten ligger i magen och dagens mat är planerad. nu blir det skola på förmiddagen sedan hemma-plugg. mår sådär

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards