Alla inlägg den 10 september 2010

Av Lisa - 10 september 2010 21:39

lyssnar på depp låtar. vill verkligen gråta men inga tårar kommer. lägger ner huvudet igen.


"tears stream done your face, when you loose something you can´t replace"

Cold play - FIX YOU

Av Lisa - 10 september 2010 17:48

Image and video hosting by TinyPic

Av Lisa - 10 september 2010 16:27

Det blev inget plugg. Det blev bara depp i soffan med datorn. Nu sitter jag i träningsoverall hos päronen. Alldeles nysligen bestämde jag mig för att festa imorn då jag är bjuden på ett födelsedags kalas och tackat jag sedan länge. Känner mig redan piggar och gladare att jag har något roligt att se fram emot. Men så för fem minuter sedan eller något typ ringde min snälla behnadlare. Hon frågade hur det var med mig och hur det kändes inför helgen. Fick dåligt samvete direkt. Men fatta vilken omtänksam människa. Nästa sekund tänker jag, varför är hon så orolig?!

Av Lisa - 10 september 2010 13:45

Image and video hosting by TinyPic

Nu är skola avklarad, lunch likaså. Sitter i soffan och skall skriva en reflektion på en bok. Rastlösheten håller på att ta kål på mig. Vill bara typ festa.. Men det borde jag ju inte. Hetsa då??? Känner egentligen inte för det heller. Känner mig så orolig i kroppen. Gahhh


I skolan idag har jag typ bara tittat på alla smala. Tänkt tankar som att ikväll äta godis, imorn festa och på måndag ta tag i problemen igen. Det dumma är att jag tänker så, varje gång jag känner mig hängig. Så hur skall jag då någonsin kunna bli smal?! Är det normalt att känna sig tom om man utesluter godis och alkohol?

 

 

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards