Alla inlägg den 5 september 2010

Av Lisa - 5 september 2010 21:22

Nu har jag jobbat färdigt, kanske tom. för hela detta år. Tanken var att jag skulle jobba varannan helg men vad är det för liv när man studerar på heltid också??? Ingen fritid alls eller chans till att roa sig. Jag tror jag skiter i detta nu och börjar ta studielån. Vad fan, det gör ju typ alla andra och jag har troligtvis ganska många år på mig att betala tillbaka. Tom. mamma och pappa, alla, säger att jag borde låna pengar och inte jobba. Kanske dags att lyssna.


Dagen idag har gått bra ändå. Förvånansvärt bra. Inget bakfull alls när jag kom till jobbet. Allt har flytit på bra och jag har haft ngt att göra hela tiden vilket har gjort att tiden sprungit väg. Nu sitter jag hemma hos päronen och precis fått tacos och skrattat gott åt time out. Skall ta ett bad, ngt litet sött och sedan krypa ner i sängen här.


Hörs imorn! Då är det nya tag som gäller!


Av Lisa - 5 september 2010 21:18

Image and video hosting by TinyPic

IMG_0551_2.jpg

Av Lisa - 5 september 2010 09:01

hej. ligger i sängen. lite bakfull. börjar jobba om 2 h. festen igår var helt ok men som vanligt känner jag mig fulast på stället. fy fan vad smal jag ska bli... imorn är jag ledig, gött som fan. då jävlar

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards