Alla inlägg den 27 september 2010

Av Lisa - 27 september 2010 12:41

Ångesten vägrar att släppa. Jag har bara fått i mig några flingor till frulle. Har ingen matlust alls. Skall strax bege mig mot staden och enheten. Ikväll väntar träning. Jag längtar något enormt. Jag tror jag kan ha en aning om vad ångesten handlar om. Jag är ett kontrollfreak och just nu har jag varken koll på mig själv eller min skolan och detta mår jag inte bra av. Sedan längtar jag grymt till att ha en pojkvän... Som sagt, i dag är det korsslutning i hjärnan, ändå har jag faktiskt fått duschat, läst två kapitel och röjt undan i lägenheten.


Hörs ikväll!!!

Av Lisa - 27 september 2010 07:20

Gor morgon på er.


Vaknar med ångest. Vet inte riktigt varför men tankarna på helgen kan inte lämna mig. Kanske för att när jag gör saker onykter så är det oftast något jag inte skulle gjort nykter. Sen den här killen, känslan av att vilja ha ngn som är omöjlg att få ger mig sjuk ångest.


Gahhh... Skter i solan och laddar för enheten i eftermiddag. Vilinte leva idag

..........

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards