Alla inlägg den 28 september 2010

Av Lisa - 28 september 2010 08:00

Sitter med te och myskläder i soffan. Kollat ett avsnitt av show by kling. Fan vad hon är grym den tjejen alltså. Hon verkar så enkel, så rätt. Drar till skolan om en halvtimma.


Gårdagens möte på enheten var mycket mycket bra. En gång för alla skall jag försöka släppa mina dumma jävla regler som är omöjliga att följa. Jag skall istället lägga fokus på "normalt" ätande, sunt ätande med regelbundna måltider och inte räkna som jag gjort så länge jag kan minnas. Vart har jag kommit på alla dessa år när jag sysslat med denna kontrollen som lika mycket har bestått av noll kontroll??? INGEN VART, jag har istället bara blivit tjockare och mått sämre och sämre. Jag har tappat bort mig själv och vad jag tycker är viktigt här i livet.


Så, denna blogg kommer kanske inte riktigt se likadan ut längre. Men nu är jag trött på att leva såhär och min behandlare är så jävla grym och denna gång litar jag på henne.


Alla ni som bantar och svälter er, till vilken nytta är det när man ändå inte mår bättre av det? Kanske bra för stunden men vi vet alla att det inte är en lösning för hela livet? Förut har jag velat vara udda, men det vill jag inte längre. Jag vill kunna umgås med mina vänner och vara social och i många av dessa fall ingår det att äta och nu tänker jag hänga med dem ut! SÅ DET SÅ!!!


Önska mig lycka till för jag tror faktiskt att jag kommer våga hoppa denna gång! Efter 3 års behandling!


Kram

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards