Alla inlägg den 13 juli 2010

WOW

Av Lisa - 13 juli 2010 19:54

  

Av Lisa - 13 juli 2010 19:17

      

Nu har jag parkerat mig framför tv:n. Mår bättre nu. Skall göra mig några mackor (???!!!) bryr mig inte idag, och förbereda morgondagens matlåda. Längtar nästan till en "vanlig" dag på jobbet. Tillbaka på banan igen!


En snäll granne kom precis över med glass och frågade om jag behövde hjälp med något nu när päronen inte är hemma. Det finns verkligen snälla människor.

Av Lisa - 13 juli 2010 17:38

    

Mor och far är inte hemma så jag är hemma i huset nu. Min lägenhet ser ut som ett slagfält efter igår och jag orkar bara inte ta tag i det just nu. Tänkte sysselsätta mig med det jag gillar mest för stunden. Läsa massa bloggar. Skriva lite själv. Försöka hitta inspiration till livet igen. Då jag tänker bo hemma idag, imorn och ev. torsdag skall jag väga mig på fredagen igen och se hur mycket gårdagagskvällen och dagen idag ställt till med. Igår blev det några extra cider på krogen, idag har jag hittills ätit kanske 8 knäckemackor med smör, 50 g godis och choklad, lite jornötter. Borde äta en ordentlig middag så jag inte små-äter mer. Men jag varken känner för det eller är särskilt hungrig på mat.


Vad gör ni för något, en tisdagskväll som denna? Någon mer som inte känner sig hel?

Av Lisa - 13 juli 2010 11:19

Bakfull. Finns det något värre??? Varje gång lovar man sig själv, aldrig mer. Ursch... Ångest... Sjuk ångest har jag idag. Skall försöka sova lite, knappt sovit en blund i natt. Men det bara malar i kroppen. Fan också. Maten kommer inte gå bra idag. Skit samma. Bara jag slipper denna ångest känner jag bara!


Hörs senare! Kram


Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards