Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Lisa - 22 juli 2010 21:00

            

Av Lisa - 22 juli 2010 19:55

              

Av Lisa - 22 juli 2010 16:56

Jahapp. Och nu då? Mitt liv är inte roligt för stunden. Händer inte så mycket, kanske mycket pga brist på ork, kanske mycket pga mitt jobb, kanske mycket pga min nedstämdhet... Jag vet inte !!!


Är kvar hos päronen iaf. Skall käka grillad kyckling med dem ikväll. Sedan blir det sängen tidigt då klockan ringer som vanligt 05,10. Övriga folk som bor häromkring och är ledig går nog snarare aldrig upp imorn då det vankas torsdasklubb med grymt band. Men nej, Lisa får stanna hemma. Kommer la inte kunna åka på det någon gång denna sommar. Men men, så är det. Får tänka på min vikt. Det värsta är bara att jag är så jävla rädd för att jag inte går ner mer. Får panik bara jag tänker på det. Jag skall typ få bort 18 kg, till! Fattar ni eller, det är sjukt mycket. Gahhh... Så här vill jag ungefär se ut när jag är färdig. Och då skall jag också ha en grymgarderob som Alexa!


  



Av Lisa - 22 juli 2010 12:49

Nu har jag slutat för dagen. Skall verkligen bara sova, sova, sova. Så jäkla trött är jag. Släpat benen efter mig hela dagen. Fy och ursch. Sedan en månad tillbaka började jag äta fluxetin och tydligen är trötthet och kraftlöshet en stark biverkning. Men då svarar jag iaf på medecinen, något positivt. Frågan är bara hur jag skall orka jobba 4 veckor heltid till??? Och hur länge klarar psyket av att bara jobba, äta och sova...

Av Lisa - 22 juli 2010 05:07

Vikt: 73,7 kg

- 0,2 kg

Totalt: - 5,6 kg


Den vägningen är jag inte nöjd med även om den är betydligt bättre än inget alls. Men så kommer jag in här och har fått tre nya kommentarer. Tack tjejer! Det värmer oerhört.


Vaknade tidigt och kände bara att, jag åker hem och väger mig. Så 04.40 trampade jag hemåt. Nu har jag även hunnit duscha och skall strax käka frulle i form av rågflingegröt, 1 dl lättmjölk och 1 msk osötad sylt.


Idag väntar 6 h jobb sedan en ledig eftermiddag. Då jobbet innebär ganska så tungt kroppsarbete emellanåt brukar jag ju vara helt slut så troligtvis blir det sängen direkt efter lunch som jag även idag blir bjuden på hos päronen. Båda mina föräldrar vet om att jag äter enligt viktväktarna och eftersom jag gjort det innan så kan mamma verkligen hur hon skall göra min mat. Hon är bäst. Dom är bäst.


Dagens mat:


frukost - 2,5p


mellis - 2 grova mackor 4p


lunch - kött i ugn, potatis 5p


mellis - morötter 0p


middag - kyckling, 2 dl okokt pasta, ketchup 6p


mellis - frukt 0p


Totalt: 17,5p/20p


    

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards