Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Lisa - 10 juli 2010 22:54

Nu loggar jag ut för ikväll. Klockan är ställd på 6, tanken är en power walk tidigt innan det blir för varmt. Börjar inte jobba förän elva så vill jag kan jag sova en stund efter promenaden. Hoppas jag inte är för trött imorn utan kommer ut!

 

  

Av Lisa - 10 juli 2010 22:28

Efter lite trixande har jag nu fått till en ny design som jag är nöjd med. Enkel sådan men det är väl lite utav den jag är, inte för mycket av något. Svart och vitt hör till mina favoriter!

Av Lisa - 10 juli 2010 21:31

Genom att träna och röra på sig kan du tjäna ihop bonus points. Varje vecka får du utnyttja 12 ponits till extra mat eller dryck.


Aktiviteter per 30 minuter


Step up  = 4p

Aerobic  = 3p

Rask promenad = 3p

Styrketräning = 2p

löpning (2 km på 15 minuter) = 5p


Av Lisa - 10 juli 2010 21:26

Varje dag kan du spara 4 points som du senare kan utnyttja inom en veckas tid. Perfekt om man skall göra något extra, kanske gå på kalas eller ta en krogrunda med vännerna!

Av Lisa - 10 juli 2010 18:31

Efter jobbet idag somnade jag skönt i sängen, var både besviken och irriterad på mina såkallade vänner. Kommit på att de inte är några särskildt bra vänner. Så jag gick iaf och la mig. Har nyligen vaknat och känner mig väl rätt ensam om jag får erkänna men men. Ensam är stark. Vädret ute är kanon. Med andra ord lagom varmt här inne... Jag får kurra ner mig i soffan och kolla film, går som vanligt inget roligt på tv:n.. Kan iochförsig kolla bronsmatchen i fotbollsvm också. Skall strax laga middag som idag blir kyckling i ugn och färsk potatis med sallad.


Hoppas ni har en fan så mö roligare lördag än vad jag har! :) Haha! Njut av livet!


  

  

Av Lisa - 10 juli 2010 11:35

  

Av Lisa - 10 juli 2010 05:27

2 dagar till ny vägning, känns nervöst när jag tänker på det. Jag vill verkligen ha gått ner. Tänk om jag inte har det, vad gör jag då?! Antagligen måste jag börja motionera varje dag då. Det borde jag ju göra ändå men saken är den att mitt jobb jag har är ganska så tungt så jag har trott att det borde räcka för när jag kommer hem därifrån är jag helt slut. Jaja, på måndag vet jag.


Nu väntar jobb. En stressig sådan då vi har fått tre beställningar utöver det vanliga jobbet och utan extra personal insatt. Yeheeej chefen! Bra!...


Ikväll skall några "vänner" ha fest. Eller de ville att jag skulle ha den (?!?!) som vanligt, men denna gång går jag inte med på det. I vilket fall har jag inte alls lust att gå men samtidigt mår jag inte bra av att sitta själv hemme heller. Kvällarna är definitivt min sämsta tid på dygnet numera. OM jag inte är tillräckligt trött vill säga. För då älskar jag kvällarna :) Hur gött är det inte att bara somna lite i soffan :)


Dagens matschema:


6.50 gröt 2,5p


8.30 1 grov macka 2p Te


11.30 ris, nötkött 5p


16.30 1 grov macka, frukt 2p


19.00 kyckling, potatis, sallad 4p


21.00 2 dl mini keso, hallon 2p Te


Totalt: 11,5p/ 20p


  

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards