Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Lisa - 26 juli 2010 16:57

Nu sitter jag här nyduschad i mina goaste myskläder och med en kopp te bredvid mig. Men jag känner mig inte alls på humör. Vet inte vad det är. Lite små-hungrig trots det stora äpplet jag åt tidigare. Jag känner att jag borde gett mig ut på en promenad men jag känner verkligen inte för det. Så jädra tråkigt. Och denna lägenheten som jag traskar runt i och som är halv-färdig. Känns inget kul alls längre. Mest stressande då jag är en pedant och jag vet inte än hur jag vill ha det exakt. Jag behöver även köpa mig en ny höstjacka men om jag nu fortsätter att gå ner i vikt känns inte det som någon idé att sattsa på än då jag kanske vägeriaf 5 kg mindre fram i höst. Åååå. Tusen tankar i hjärnan. Jag som längtade så till denna stund förut idag. Aldrig är man nöjd!


Nu skall jag lyssna på Kent och Kärleken väntar. Hur länge skall man vänta på den??? Ärligt!

Av Lisa - 26 juli 2010 12:32

2 h och 15 minuters jobb kvar denna dag. Skönt. Längtar hem till soffan, min kudde, en kopp te och gossip girl. Är riktigt kallt ute här hos oss. Regnet hänger i luften. Och jag fryser. Längtar tillbaka hit.


  

Thailand, Koh Samet

 

Tänk att bara få ligga i en solstol nu. Och vara smal samtidigt då! Men efter jobbet idag blir det till att vara social en sväng med släkt sedan blir det nog en lång lång dusch!


Later girls!



Av Lisa - 26 juli 2010 05:12

73 kg

- 0,9 kg


Jag är överlycklig. Ne men glad är jag för under denna senaste vecka har jag haft 2 godis-dagar. Det ni. Och mitt bmi är nu inte länre på "behöver gå-ner-i-vikt/överviktig" enligt bmi-tabeller. Gött mos!


Idag lär det bli fullt ös på jobbet. Jag gillart men det är på gränsen hela tiden. Igår var jag så uppe i varv efter jobbet att jag hade väldigt svårt att somna och nu vaknade jag 20 minuter innan klockan ringde. Men men, hellre detta än att jag är sådär trött som jag var förra veckan.


Efter jobbet väntar ett kommer en släkting som bor utomlands och hälsar på hemma. Ska bli super kul, bara jag inte är för trött vilket risken finns att jag är.


Dagens mat:


frukost: 1 port gröt, 1 msk osötad sylt, 1 dl lättmjölk 2,5p


mellis: 2 grova rågbröd 4p


lunch: pasta, kycklingwook 5p


mellis: frukt 0p


middag???


mellis: 1 dl minikeso, blåbär 1p


Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards