Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Lisa - 8 juli 2010 18:54

Bjuder på lite fina kort såhär på torsdagskvällen. Käkar middag och bloggar. Sitter numera alltid vid datorn och äter. Allt det där som jag borde ha gjort idag har icke gjorts, som städa och motionera. Jag har bara sovit istället, hela eftermiddagen. Men skönt var det, det må jag säga. Ska ta en duscha här nu men sedan vet ja inte riktigt vad jag skall göra. Går väl inget bra på tv:n som vanligt... Boring! Tur jag fortfarande är trött, hoppas att kunna somna tidigt!


         

Av Lisa - 8 juli 2010 13:15

Jag har precis jobbat färdigt, ätit lunch och läst bloggar. Fastnade för Elin Kling som vanligt, där hon i dagens/morgonens blogginlägg sitter i taxin på väg till Arlanda för att senare åka till London. Hon skriver med sådan livsglädje och jag kan verkligen avundas hennes lyckorus som hon beskriver. När kände jag ett lyckorus senast? Jag kan inte minnas...

När kände du? Berätta gärna!


  


Nu skall jag lägga mig på sängen och vila, drömma mig bort. Dagdrömma mig lycklig för en stund!

Av Lisa - 8 juli 2010 05:28

Matplanering:


5.30 - gröt, 1 dl lättmjölk 2,5p


9.00 - 2 grova mackor 4p


12.30 - potatis, kött, sallad 5p


15-16 - melon


18-19 - kycklingwook, pasta 7,5p


21 - 1 dl minikeso, hallon, blåbär 1p


Totalt: 20p/20p



Huu vad trött jag var när klockan ringde. Fy fabian. Men nu kör vi igen. Slutar vid lunch idag. Frågan är vad tusan jag skall göra då?! Grått och trist väder här idag. Städa kanske?!?! Inget vidare kul men vad ska jag väl göra. Borde ta mig ut och gå också.. Tycker bara det är så jäkla tråkigt, inte under tiden, men själva grejen att ta sig före det och knyta skorna typ.. Fan vad lat jag är!

  

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards