Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Lisa - 3 juli 2010 17:07

33 grader har vi här i skogan. Sitter just nu och kollar på fotboll och gör mig iordning inför kvällen som blir fest. De säger att det skall bli en tropisk natt. Bra tajming men i min lägenhet kokar det.


Dagens mat:


melon 0 p

jorgubbar 0 p


potatis, kyckling, ketcup 6 p


kyckling, sallad 2 p


sprit 3 dl 10 p


totalt: 18 p


Av Lisa - 3 juli 2010 01:00

Hungrig, rastlös, orolig...


Bläää jag vet inte vart jag skall ta vägen eller vad jag skall göra... Fan också. Detta som skulle bli en bra helg. Jag som mått så bra i veckan. Varför blir det alltid så här så fort jag blir ledig... Imorn väntar stranden, känner redan hur jag kommer vara rastlös. Äter jag bara det minsta fel kommer jag slå över. Jag kommer vilja äta allt onyttigt i världen.Och att ligga på stranden och vara "på jakt" efter just detta orkar och vill jag bara inte. Och lördagkväll som innebär fest. jag vill inte förstöra den glädje jag har inom kroppen när jag nu tagit kontroll över maten denna vecka. Men jag är så nära nu att braka ihop.


I twilight pratar Ewdard om ett ursinne som väcks till liv hos vampyrerna efter blod. Ungefär så känner jag efter mat/socker när jag väl bara trampat över de regler jag satt upp. Låt mig klara denna natt utan massa onödig mat och låt mig "godkänna" lite youghrt och någon mer frukt som ok. Och inte något som måste innebära misslyckande och ett övertramp!

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards