Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Lisa - 25 juli 2010 20:31

äntligen är denna dag över. Imorn ringer klockan 5.10 men innan dess skall jag käka middag, duscha och kolla lite gossip. Hörs imorn bitti! Vägning väntar... Gahhh.. Spännande!

Av Lisa - 25 juli 2010 10:17

God morgon söndag!


Somnade om efter nattens inlägg och lite chat med en vän som kommit hem från krogen. Sov till nio och vaknade av att regnet öste ner. Tog kudde och täcke till soffan ihop med en kopp te och kurrade ner mig. Tittade en avsnitt av gossip girl innan jag tog en LÅNG dusch och gjorde inpackning, peelade huden osv. Nu sitter jag här med min gröt, ett tänt ljus och med regnet som smattrar mot fönstren. MYS PÅ HÖG NIVÅ HELA FÖRMIDDAGEN. Känns som hösten är på väg, och det gör mig inte ett dugg. Inte just nu iaf. Fast vill ha kvar att solen går upp så tidigt som den gör och går ner så sent som den gör, iof!


Snart väntar jobb hela dagen lång. Känns helt ok då jag faktiskt kan förbereda för nästa vecka då jag skall ta mig ann en ny utmaning och byta ansvarsområde.


Bästa av allt denna morgon är nog dock att magen inte alls är svullen efter igår!!! Och att jag fick ett sms inatt från en viss person!


Dagens matschema:


10.30 - gröt, lättmjölk 2,5p


14.00 pasta, köttfärssås 6,5p


16.00 2 grova mackor 4p


20.30 potatis, kött 5p


Totalt: 18p/20p



Av Lisa - 25 juli 2010 04:01

Kan inte sova. Telefonen har levt sitt liv och nu är jag pigg. Har mensvärk och var hungrig men efter en kopp te är iaf hungern borta. Ligger och tänker på en lampa jag vill köpa, och en matta. Blir aldrig klar med denna lägenhet alltså. Grejen är den att jag möblerade om innan sommaren och nu har jag två rum att inreda på nytt. Hmm är iaf sugen på denna lampa.


  


Måste fan ha den :) Älskar inredning. Denna är från Svenssons i Lammhult och ligger på ca 2500 spänn. Behöver dock två vilket betyder att efter hyran så gör jag i så fall slut på hela lönen för juni. Hmm. Men jag vill ha dem, och jag får ju ändå ny, större lön, i augusti. Hmmm... Vad tycker ni? Ledig onsdag. Då skall jag åka ut och spana iaf. Längtar!

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards