Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Lisa - 18 juli 2010 21:03


Detta har varit en låt som hängt med mig många år. Jag vet inte men jag gillar den! Nu skall jag försöka fly från alla mina tankar. In i drömmarnas värld, bort bort från denna trista söndag.


Ätit väldigt mycket äpplen idag, 4 st. Tror inte vågen kommer vara så snäll mot mig imorn. Hmm, fy. återstår att se.


Tänkte drömma mig bort där jag tids nog har denna kropp! Godnatt alla!

  

Av Lisa - 18 juli 2010 17:18

Fy fabian vad sugen jag är på center choklad. Det är nästan så det vattnar sig i munnen. Samtidigt är jag sjukt trött och orolig i kroppen. Vet liksom inte hur jag skall sitta elller ligga eller vad jag skall ta mig före... Hjälp!


Ska börja med middagen och förhoppningsvis lugnar den ner mig och gör mig trött. Vill bara att klockan skall passera åtta, nio så jag kan lägga mig för kvällen. Fan då!

Av Lisa - 18 juli 2010 14:13

Idag blir inte många knop gjorda. Käkar lunch nu efter att ha sovit till och från ett par timmar. Är verkligen jättetrött och har ingen vidare lust att hitta på någonting. Jag vet inte varför jag är så trött. Tycker jag sover mest hela tiden. Jag hoppas iaf lunchen gör mig lite energi så jag kan ge mig ut och inviga mina nya joggindojjor. I med mp3:n och bara gå. Slippa tänka.


När jag var hos päronen imorse en kort sväng laddade jag alla mina sparade bilder som jag haft på deras dator. Varsågod och få inspiration förhoppningsvis!


                



Av Lisa - 18 juli 2010 09:52

    


    

Av Lisa - 18 juli 2010 09:21

Dagens matschema:


frukost: 1 grov macka 2p


mellis: äpple


lunch: potatis, kött 5p


mellis: 1 dl minkeso, hallon 1p


middag: potatis, kyckling 4p


mellis: 3 äpple, 2 husman, saltgurka 1p


totalt: 13p/20p

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards