Alla inlägg under juli 2010

Av Lisa - 20 juli 2010 09:20

Svettig och äcklig :) men nu väntar gröt, dusch och förhoppningsvis en härlig ledig dag! För sedan jobbar jag ända fram till nästa onsdag, 7 dagar i rad jeeejjj!


  

Av Lisa - 20 juli 2010 08:19

Godmorgon på er. Vaknade precis hemma hos mor och far. Solen skiner ute från en klarblå himmel. Jag är ledig. Magen är inte lika svullen som den var igårkväll efter allt godis och skit. Nu skall jag knyta på mig skorna och ta en timmas 45 min promenad innan frukosten. Det som hände igår var kanske behövligt för att jag skulle få ny ernergi och kämparglöd. Kroppen kanske behövde lite energi. Hade jag inte gjort detta igår hade jag säkert inte orkat mig ut på en promenad nu. Det är iaf ett som är säkert. Hörs senare. Nu jäklar skall det gås :)

Av Lisa - 19 juli 2010 18:39

Jag undrar bara vad för några som läser min blogg och varför... Snälla, skriv ett hej bara. Skulle bli så glad!

Av Lisa - 19 juli 2010 18:08

Helskotta helskotta helskotta!

Detta var inte bra alls. Fan.


Vad startade det hela?

trötthet?

hunger?

uppblåst mage/orolig mage? pga frukt?

mycket jobb?

uttråkad?


Tror en kombination av allt!


Måste bara skrika en gång till - S K I T !!!

Av Lisa - 19 juli 2010 17:36

Idga är jag svag. Har redan ballat ur min matplanering. Fan också! Men det är som ett odjur finns inom mig som bara måste matas. Helt sjukt!

Av Lisa - 19 juli 2010 16:32

Överlevt denna arbetsdag också men det var med nöd och näppe. Fy fan rent ut sagt vad tung denna dag varit. Jag har varit så trött, typ mjölksyra i benen och ingen lust alls till att jobba som jag brukar ha. Förstår inte varför. Jag har 5 veckor kvar liksom på sommarjobbet. Måste orka hela vägen!


Har precis ätit mellis, 4 knäckebröd med tomat, så det roliga var slut. Tänkte ta mig ett bad och läsa elle. Förhoppningsvis få inspiration. Risken är bara när jag ibland ser smala människor och jag själv har en "svag dag", så gör jag tvärt om och börjar tröstäta. Men jag skall försöka låta bli. Ikväll skall jag ändå äta min goda lasagne. Mumma. Och nu när jag väl tappat vikt, nog fasen skall mer bort då Lisa. Eller hur???!!! Tänk känslan av att träffa människor med typ 10 kg mindre fett på kroppen. Tänker på några speciella... Det är de som får mig att kämpa vidare just nu. Annars hade nog godispåsen redan legat i magen!

Av Lisa - 19 juli 2010 12:40

  


Imorn är jag ledig och de har lovat fint väder. Skulle gärna ha sett ut som bilden ovan då!

Av Lisa - 19 juli 2010 12:25

Idag släpar jag mig fram. Det är fruktansvärt! jag är så trött, så trött. ursch, inte alls på humör. uttråkad! Kul liksom att bara jobba, äta och sova. suck!

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards