Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Lisa - 1 juli 2010 22:15

Veckan har bara sprungit iväg. Jag har mått bra. Jag har hållt kontroll över maten.


Behöver egentligen sova men grannen har fest... Och jag är inte trött. Alls.. Det är någon inre drivkraft som håller mig igång. Som inte tillåter mig att slappna av riktigt. Men jag gillart, för jag känner mig pigg och jobbet blir inte så tungt då. Men samtidigt är det så segt att ligga vaken och snurra och vända sig i sängen.


Sitter och tänker på en vän som nog inte har någon bra dag och som frågade mig hur man orkar. Jag svarade genom att tro på morgondagen. Just nu, när jag skriver detta, spelas REM och everybody hurts på radion. Sjukt äckligt, vilken tajming liksom. Hold on vännen!

 

  

Av Lisa - 1 juli 2010 21:02

Precis hemkommen från bion av Eclipse då. Den var bra men ändå känns den som en transportsträcka till nästa film. Men jag gillar den, man får se mer av alla karatärer, de har filmat på ett helt annat sätt, mer närgående, samtidigt som mer känslor visas. Tyvärr gillar jag inte alls denna films musik, de övriga har ju underbar musik. Men ja, jag kan inte annat än älska dem allihopa ändå. Och jag är så tacksam för filmen :) Skådespelarna är grymma och det jag gillar allra mest med deras karatärer är tron på kärleken!


  

Av Lisa - 1 juli 2010 05:39

När man väl lyckas somna om, ja då ringer klockan.


Många många gånger har jag vid en ny månad "börjat om på nytt". Idag fortsätter jag bara som det sista. Känns skönt. Tycker maten fungerar bra. Jag hoppas bara att jag kan hålla detta för jag känner redan att jag tappat i vikt. Men heey, klart jag kan hålla detta. Vill jag bara tillräckligt så. Det är ändå ganska så skönt, innerst inne vet jag at jag kan bli smal. Det lugnar mig att tänka så, att tänka att jag kommer bli smal. Tids nog. Det får mig at känna mig lite mer värdefull.


Nu väntar jobb, kort dag idag :) Skall sola och bada sedan, och ikväll bio då:)


Dagens matschema:


5.30 frukost: gröt, lättmjölk (2,5 p)

 

9 fika: 2 grova mackor (4 p)

 

13 lunch: rostbiff, potatis, sallad (5 p)

 

17 middag: kyckling, potatis, ketchup (6 p)

 

21 mellis: frukt, 2 dl minikeso (2 p)

 

Måste bara skriva en sak till. Fy fasen vad jag stör mig på alla folk som lägger upp sina kort på facebook. Nu menar inte jag de som lägger upp kort då och då. Jag syftar på alla som lägger upp kort så fort de gör något för att det skall se märkvärdigt ut. Typ, kartlägger en hel resa. Poosar (stavas de så..) Vad är det man saknar då när man måste ävda sig på det viset?!

 

Av Lisa - 1 juli 2010 03:51

- skorna

- klänningen

- solbrännan

- armarna

- axlarna

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards