Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Lisa - 9 juli 2010 20:33

om det så sker om ett år... men fy fan vad smal jag vill vara. Det får ta den tid det tar. Men nå mitt mål, det ska jag. Förr eller senare! Allt som jag går ner i vikt är bättre än inget, eller än att jag går upp!


  





Av Lisa - 9 juli 2010 16:51

Fick jobba över en timma på jobbet. Det gick bra men ändå blir man lite sur när chefen bara skiter i det. Va fan liksom...

Har precis duschat, börjar tidigt imorn med så det känns inte så stor idé att hitta på något sådär. Tror jag drar igång en städning. Aaa, det gör jag banne mig. Sedan skall jag krypa ner i soffan och möla jordgubbar och melon :)


Later!  

Av Lisa - 9 juli 2010 12:41

Lunchat hemma hos mamma och pappa idag, varför lagar mamma alltid godare mat?! Lax i ugn och färsk potatis, mums! Nu är jag iaf mätt och nöjd. Har 2,5 h kvar på jobbet sedan helg! Eller nästan, ska ju jobba  helgen men det går bra. Jag mår änna som bäst när jag jobbar har jag kommit på!


Två tjejer som glider runt på gatorna i New York. Vore inte fy skam att få göra det, smal och fina som de!

  



Av Lisa - 9 juli 2010 05:24

God morgon!


ok, senaste dygnet har jag sovit typ 12 h. Helt sjukt men gud vad gött. Jobbar denna helg så någon fredagsfeeling finns inte riktigt här. Men men, så är det. Längtar hem till sängen redan. Inte för att jag är trött utan mer för att den är så skön. Ställde mig på vågen, visar samma som i måndags. Börjar redan bli nervös inför måndagens vägning. Den måste visa neråt då...

Och förresten, idag höjde jag min dos fluxetin. Har ju börjat äta antidepp igen. Antingen är det psykiskt eller också bara en tillfällighet men  sedan jag började med dem har jag inte hetsätit en enda gång. Läkaren sa dock att de börjar verka först efter 6 veckor.


Dagens matschema:


Nu - gröt, 1 dl lättmjölk 2,5p


9.00 - 2 grova mackor 4p


12.00 - lax, potatis 6p


15.30 - frukt


18-19 - vegetarisk lasagne 5p


21.00 - frukt


Totalt: 17,5 p/ 20p


  

ÄLSKAR DENNA BILD!

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards