Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Lisa - 21 juli 2010 20:43

Då jag sover hos päronen har jag ingen våg. Detta gör mig sjukt stressad. jag vill veta om jag gått ner eller inte. Är så sugen på att "börja om" och hetsa. ¨Så jädra dum tanke och korkade idéer jag har. Åååå... Får se om jag ställer klockan och far hem innan jobbet och väger mig. Känns så just nu! Annars kommer troligtvis motivationen rasa ihop. Eller inte. Men utifall att. jag vill veta om jag gått ner mer. Risken är ju att om jag inte gått ner kommer jag få panik och tröstäta. Vilken jävla cirkus! Jag är ju knäpp!


Vill se ut så här... Ett annat liv kanske?! Så jävla frustrerande att man är så här ful som jag är. Fan.


  


        

Av Lisa - 21 juli 2010 18:48

Oj, var visst bara onsdag ju...

Äntligen är denna oändlighetens dag över. Jag har vart trött och jag känner att jag börjar tröttna lite på jobbet. Jag har ändå pluggat ett år och nu jobb heltid hela sommaren. Men men, så är det att vara fattig stunden I guess!


Hade lyxen att komma hem till päronen ikväll på grillade hamburgare. Mumma ;) Käkade potatis till för att hålla nere pointsen.


Nu skall jag se färdigt Snabba Cash, grymt bra film förövrigt!!! Inte sett den innan men jag var redan innan såld på Joel Kinnaman men nu dör jag nästan bara av att tänka på han. Haha, så jäkla snygg. Absolut en av världens snyggast förtillfället. Det må jag säga!


Imorn kör jag halv-dag, eller börjar 6 och jobbar fram till lunch. Skall försöka hinna med, eller snarare orka med, att ta en långpromenad med en vän. Hinner knappt träffa någon längre känns det som.


NATTI NATTI säger jag nu. Lär decka tidigt ikväll!

 

  

 

I love this outfit!

Av Lisa - 21 juli 2010 13:26

  

Av Lisa - 21 juli 2010 05:59

11 h jobb hägrar!


Dagens mat:


6 - gröt 2p


9 - 2 grova mackor 4p


12 - lax, potatis 6p


15 - frukt 0p


18,30 - potatis, grillad hamburgare, saltgurka 6p


21 - morötter 0p


TOTALT: 18p/20p



Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards