Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Lisa - 6 oktober 2010 11:54

Jag vet inte riktigt hur jag mår egentligen men klart är att som bäst mår jag på gymmet, iaf under vardagarna. Idag väntar crosstrainern.


Egentligen skulle jag bara vilja fly härifrån. Vart vet jag inte som skulle få mig att må så himla mycket bättre men fan vad trist och liksom inrutat livet redan känns. Alla är typ par, känns som jag är ensam singel. Jag lever för att bli smal som jag ändå aldrig lyckas med. Jag försöker göra allt för att hitta någon som tycker om bara mig. Hur länge skall jag orka det? Vad är det för vits att leva om man ändå inte får riktig kärlek, och då menar jag inte kärlek från familj för den får jag. Utan jag snackar givetvis om kärlek från någon kille.

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards