Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Lisa - 5 oktober 2010 08:19

Sovit urkasst. Magen ballade verkligen ur efter två kanelbullar och 100 g choklad som jag vräkte i mig igår. Imorse vaknade jag och ville verkligen bara ligga i sängen hela dagen, hetsa. Men sen när jag väl funderade på vad jag ville hetsa så kom jag inte på något. Vill inte ha godis, kakor, mat. Så jag kom upp, duschat och nu käkar jag frulle. Lagt in en ny viktprofil på viktklubb och 28 dec skall mitt mål vara uppnått. Deras lägsta vikt som jag får väga tydligen. Sedan kanske jag vill mer ner men 28 dec och 12 kilo lättare är en bra start.


Så alltså, 1300 kcal/dag är målet. Skulle jag nu äta mer så är det ok. Det får inte få mig att börja hetsa, vilket jag brukar göra om jag inte följer mina förutbestämda regler. Då straffar jag mig/ unnar mig/ tänker börja om från början imorn/ lever enbart i nuet och känslan. Men som sagt, alla dessa hetsätningar har gjort mig fet. Och om jag inte hetsar så kanske jag kan hålla mig under 2000 kcal och då går jag ändå ner liksom.


Hörs senare. Nu skall jag iväg och passa massa små barn i ett badhus.


KRAM!!!


Ps. tack för alla söta kommentarer, alla ni som orkar ta er tid. Betyder oerhört mycket!

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards