Alla inlägg den 5 november 2010

Av Lisa - 5 november 2010 10:52

duschat, startat tvättmaskin, diskmaskin. Röjt upp dett värsta här i läegnheten men en storstädning behöver egentligen göras. Känner dock att det inte är någon idé då möbler flyttas fram och tillbaka fortfarande efter min ommöblering.


Nu sitter jag i soffa. Malou och efter tio går i bakgrunden, jag hör diskmaskinens brusande. Ute skiner solen och inte ett moln pryder ens himmelen. Mobilen ligger bredvid mig och en "vän" frågar mig vad som är fel via sms. Jag vet inte vad jag skall svara. Är bara så arg och besviken, upppgiven.


Kollar igenom lite bloggar och finner denna bild på Elin Kling. Fasen vad snygg hon är.

Av Lisa - 5 november 2010 09:29

Ligger fortfarande kvar i sängen. Är grymt oproduktiv för tillfället. Men orkar liksom inte, bryr mig inte, har ingen motivation. Snart kommer pappsen och skall hjälpa mig greja lite med lägenheten. 12.00 väntar lunch hos päronen. Sedan har jag ingen aning om hur denna helg skall spenderas. Något förslag? Det kommer iaf bli gym eller någon form av träning varje dag. Även nyttig mat och mina 20p/dag. Men mer?

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards