Alla inlägg den 13 december 2010

Av Lisa - 13 december 2010 21:27

Glad Lucia på er alla. Hur många har tänkt att det är Lucia eller märkt av de? Inte jag iaf. Har haft en sjukt seg dag i skolan, varit så jävla trött. Kanske inte så konstigt då jag sover dåligt nu för tiden och drömmer massa verkliga saker. Sen var jag ju ute i helgen och det har väl visat sig idag. Men nu är snart dagen slut och det känns ju inte helt fel. Klarat mig under 1500 kcal. Börjat skriva mat-dagbok och hållit på en vecka nu ungefär. Trots fusk två helger i rad hade jag gått ner över 2 kg på en vecka. Nu är jag under 70 strecket. Jeeejjj!!! Ändå gjorde detta mig inget mer glad idag ändå, det bevisar ju att vikten inte är det vässentliga för att må bra, eller hur!!!???


Nu, knäckebröd med skinka och LÄTTA!!! Det ni! (Har börjat äta smör på mackan, sist gång jag tog bort allt fett fick jag eksem och det vill jag inte få igen. Hela mina ben var fulla, blå-lila och prickiga)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tillflyktsort.

En fantasivärld.

En kompis.

En sysselsättning.

En planering där smalt är drömmen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Om man ställde upp alla kineser i ett led. Hur många varv runt jorden skulle då det bli?
 1 varv
 3 varv
 7 varv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards